تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶

نقش محرمانه علیپور در پرسپولیس

علی علیپور، مهاجم گلزن این روزهای پرسپولیس اعلام کرد که در صورت صلاحدید برانکو، حاضر است پشت ضربات پنالتی تیمش بایستد.

رویداد۲۴-علی علیپور، مهاجم گلزن این روزهای پرسپولیس اعلام کرد که در صورت صلاحدید برانکو، حاضر است پشت ضربات پنالتی تیمش بایستد. علی علیپور، مهاجم گلزن این روزهای پرسپولیس در مصاحبه با خبرورزشی اعلام کرد که در صورت صلاحدید برانکو، حاضر است پشت ضربات پنالتی تیمش بایستد.

او به ما گفت که فرقی نمی‌کند در آسیا باشد یا لیگ برتر ایران و آمادگی بر عهده گرفتن این مأموریت را دارد. اما چرا علیپور به فکر زدن پنالتی افتاده است؟ این تصمیم به سه دلیل اتخاذ شده است: اول آن که علی علیپور می‌خواهد به عنوان آقای گلی برسد و جای خالی مهدی طارمی را پر کند.
برانکو هم بدش نمی‌آید مهاجم زحمتکش و مورد علاقه‌اش بتواند خلأ غیبت طارمی محروم را پر کرده و حتی در پایان فصل جاری به عنوان آقای گلی برسد. بدین ترتیب برانکو هم می‌تواند مدعی شود آقای گلی لیگ برتر محصول تمرینات و تاکتیک تیم اوست و هر مهاجمی می‌تواند در پرسپولیس به این عنوان پرطمطراق برسد. دوم؛ گادوین منشا ضربه پنالتی‌اش در بازی با استقلال خوزستان را خراب کرد اما کماکان گزینه اول زدن ضربه پنالتی در دیدار آسیایی مقابل الهلال عربستان است.
به هر دلیلی منشا نتواند یا شرایط زدن پنالتی را نداشته باشد، علیپور پشت توپ می‌ایستد تا برای لیگ داخلی روحیه بگیرد. (این مطلب ساعاتی قبل از بازی با الهلال عربستان به رشته تحریر درآمده است.) سوم؛ به طور حتم در لیگ برتر چنانچه داوران به نفع پرسپولیس اعلام پنالتی کنند، علی علیپور پشت توپ می‌ایستد. مهمترین رقیب او فرشاد احمدزاده دیگر بازیکن ۴ گله پرسپولیس بود که به دلیل مصدومیت حداقل یک ماه نمی‌تواند تیمش را در مسابقات رسمی همراهی کند.
از آن گذشته گادوین منشا با اشتباه خود و خراب کردن پنالتی در دیدار با استقلال خوزستان، برانکو را به این فکر واداشت که این مأموریت را به علی علیپور محول کند. هدف و برنامه اصلی برانکو و پرسپولیس پس از محرومیت مهدی طارمی، بالا کشیدن علی علیپور و آقای گل کردن این مهاجم جوان در لیگ هفدهم است.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان