تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶
پاشازاده:

قبل بازی برای مربی حریف گل و شیرینی نمی‌برم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: قبل از بازی مربیان با گل و شیرینی سمت مربی حریف می‌روند و آرزوی موفقیت می‌کنند. من از این اداها در نمی‌آورم‌.
رویداد۲۴-سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: قبل از بازی مربیان با گل و شیرینی سمت مربی حریف می‌روند و آرزوی موفقیت می‌کنند. من از این اداها در نمی‌آورم‌.

مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: این چیزی که بعضی از همکاران من بعد از هر بازی بازگو کردند و به نحوی هم یک جرایی هم بد برداشت و بد مطرح کردند. شما کجای دنیا دیدید که قبل از بازی مربی با گل و شیرینی به سمت تیم حریف برود و آرزوی موفقیت کند. من از این اداها در نمی‌آورم، از سال پیش هم به خیلی از دوستانم گفتم ولی متاسفانه بعضی‌ها به آنها بر می‌خورد. این رسم و رسومی که در ایران گذاشتند و می‌روند گل می‌اندازند گردن هم و عکس می‌گیرند را قبول ندارم.

وی گفت: یک ربع بعد هم شاید ناسزا بگویند، آخر بازی هم سمت هم نمی‌روند و در جلسات مطبوعاتی بعد از بازی هم هر کدام حق را به خودشان می‌دهند. به نظرم اینها دور از اخلاق حرفه‌ای است نه خوشم می‌آید کسی طرفم بیاید، نه دوست دارم طرف کسی بروم ولی اینقدر حرفه‌ای هستم مثلا بازی با گل‌گهر سیرجان بعد از اینکه در خانه خودمان باختیم رفتم به آقای بگوویچ تبریک گفتم و این اصولش است. امیدوارم از این به بعد مسئله‌ای پیش نیاید و کسی از دست بنده ناراحت نشود، فردا هم به همین صورت است، خداراشکر که طرف مقابل سرمربی خارجی است ولی خواهشا کادر ایرانی تیم حریف هم دوستانم آنجا هستند. امیدوارم بعد از بازی بتوانیم آنقدر خوب و حرفه‌ای باشیم که به سمت هم برویم و تبریک بگوییم، من قبل از بازی فقط آرزوی موفقیت برای خودم دارم چون دوست دارم خودم موفق باشم.

وی تاکید کرد: همیشه به عنوان یک استقلالی بازی‌های این تیم را دنبال کردم و دیدم، شرایط روحی بازیکنان‌مان خوب است، ما یاد دادیم با یک نگرش خاصی به تمامی بازی‌ها نگاه کنند و سعی کنند که در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشند. بازی با استقلال یک ویترین هست برای بازیکنان ما، من به آنها گفتم که باید لذت ببرند، باید به آن رویاهایشان که دوست دارند برسند ولی رویاهایشان دست خودشان است، همانطور که جلوی صدرنشین لیگ برتر توانستند در خانه حریف تیم حریف را حذف کنند، به آنها گفتم رویاهایشان را خودشان بسازند من نمی‌توانم یک نفر را استخدام کنم که رویاهایشان را بسازند، باید خودشان تلاش کنند و با آن چیزی که می‌خواهند برسند. باز هم می‌گویم لذت، لذت، لذت، بازیکنان من باید فردا لذت ببرند و بتوانند خودشان را به فوتبال معرفی کنند.

پاشازاده خاطرنشان کرد: بازیکنان ما همیشه جلوی طرفداران خودشان بازی کردند. من می‌دانم که طرفداران ما حتما به استادیوم می‌آیند و پشتیبان تیم‌شان هستند، این را باید منتظر بمانیم که فردا چطور برخورد می‌کنند با این بازی و جلوی یک تیم بزرگی مثل استقلال. حتما ما هم سعی می‌کنیم از این استرس بکاهیم و بتوانیم بچه‌هایمان را با روحیه به زمین بفرستیم، ولی نظر من این است که حتما طرفداران ما به استادیوم می‌آیند و روحیه به بچه‌های ما می‌دهند.

وی تصریح کرد: در اینکه آقای شفر کارنامه خوبی دارد هیچ شکی نیست، ولی آقای شفر به نظر من هری‌پاتر نیست که در عرض یک هفته یا دو هفته این تیم را درست کند و از پایین بیاورد بالا و بگوییم به‌به، هیچ کدام از مربی‌ها این طور نیستند، ما باید اول به آقای شفر وقت و امکانات بدهیم و بعد راجع به او قضاوت و صحبت کنیم، اول اینها را باید در اختیارش بگذاریم و ببینیم که آینده چه چیزهایی را به ما نشان می‌دهد.

سرمربی نساجی افزود: استقلال همیشه استقلال است، اینکه بچه‌های ما بخواهند دست کم بگیرند خیلی بعید است، اصلا چنین صحبتی منصفانه نیست راجع به استقلال، استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد و در تیم ملی هر کدامشان می‌توانند ستاره باشند، نه خداراشکر چنین چیزی در تیم ما نیست و ما حریف را خیلی جدی می‌گیریم و مثل تمام بازی‌هایمان و حتی در بازی‌های دوستانه‌مان سعی می‌کنیم به تیم حریف احترام بگذاریم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم، این قانون راجع به استقلال بزرگ هم باید رعایت شود و چنین اتفاقی نمی‌افتد.

وی اظهار داشت: به طرفداران تیم خودمان ایمان دارم که می‌آیند، امیدوارم همانطور که طرفداران ما به استادیوم می‌آیند طرفداران استقلال هم بیایند و یک فرهنگ خوبی را امیدوارم طرفداران خونگرم استقلال و نساجی فردا در آزادی به نمایش بگذارند که تیم‌های حریف را تشویق کنند و هیچ حرف و حدیثی در ورزشگاه نباشد، ما در این 7-8 هفته که 4 هفته‌اش را در خانه بودیم نشان دادیم به تیم‌های میهمان که چطور میهمان‌نوازی می‌کنیم، طوری که ادا نباشد و تا آخر بازی هیچ توهینی نه به تیم حریف و نه به بازیکنان و نه به داور نداریم، امیدواریم هر دو طرفدار بتوانند این فرهنگ را در آزادی رعایت کنند و دست به دست هم بدهند که یک روز به یادماندنی را در آزادی داشته باشیم
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان