تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶

تحویل محصولات کرمان خودرو تا 10 روز آتی

مدیرعامل کرمان خودرو با عذرخواهی از مشتریان ناراضی بابت تاخیر سه ماه گذشته این شرکت در تحویل خودروهای خریداری شده، اعلام کرد همه خودروهای تعهد شده در 10 روز آینده تحویل مشتریان می شود.

رویداد۲۴-مدیرعامل کرمان خودرو با عذرخواهی از مشتریان ناراضی بابت تاخیر سه ماه گذشته این شرکت در تحویل خودروهای خریداری شده، اعلام کرد همه خودروهای تعهد شده در 10 روز آینده تحویل مشتریان می شود. «سامان فیروزی» در دیدار جمعی از مشتریان ناراضی در محل دفتر مرکزی این شرکت ضمن عذرخواهی درباره دلایل بروز تاخیر در تحویل محصولات این شرکت در سه ماهه گذشته اعلام کرد: در ابتدای فصل تابستان با بروز برخی مشکلات در تامین اقلام داخلی سازی شده در خطوط تولید، روند تحویل تولید برخی محصولات از جمله خودرو اس5 با وقفه مواجه شد که با افزایش دامنه تامین کنندگان و بهره گیری از توان فنی و مهندسی داخل گروه کرمان خودرو، وضعیت خطوط تولید به روند عادی بازگشت.

وی افزود: بار دیگر با تغییر برخی رویه ها در گمرک منطقه روبرو شدیم که در تداوم ترخیص و خروج محصولات از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید را با بحران ایجاد کرد که بخشی از این موانع با تعامل سازنده حل شده است.
وی به مشتریان این شرکت اطمینان داد تا 10 روز آینده همه تعهدات از جمله محصولاتی همانند هیوندا آی10 و آی20 که به دلیل مسائل گمرکی با تاخیر در تحویل مواجه شده بودند، به مشتریان تحویل داده شوند.
فیروزی ادامه داد: درباره خودرو ایکس60، اس5 و 820 ممنوعیت شماره گذاری اعمال و باعث بروز وقفه در تحویل شد که با مصوبه دولت و قول پلیس راهنمایی و رانندگی، به محض عملیاتی شدن آغاز شماره گذاری از شنبه (بیست و نهم مهرماه)، تعهدات به سرعت انجام می شود.
فیروزی در پاسخ به یکی از حاضران درباره اینکه «چرا با وجود تاخیر در تحویل بموقع خودروهای فروخته شده همچنان شرکت به فروش محصولات ادامه می دهد»، گفت: هماهنگی کامل میان برنامه سفارش گذاری، تولید و فروش شرکت کرمان موتور وجود دارد و محصولات فروخته شده در پارکینگ های شرکت آماده حمل به مقاصد تحویل است.
وی توضیح داد: اکنون نگهداری بیش از 8500 دستگاه خودرو ساخته شده و سه هزار دستگاه خودرو وارداتی در کارخانه، روند افزایش تولید کرمان موتور را با خلل روبرو کرده است.
فیروزی اطمینان داد همه مسائل اعم از گمرک و شماره گذاری برطرف شده و بزودی همه فرآیندها به حالت طبیعی بازمی گردد.
 کرمان موتور از خودروسازانی ایرانی است که برخی محصولات شرکت های هیوندایی کره جنوبی و نیز شرکت های لیفان، جی ای سی و جک چین را در ایران مونتاژ می کند.

منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان