تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶

تهدید سه ستاره اسپانیا به تحریم جام جهانی

هر چند که اسپانیا با اقتدار راهی جام جهانی 2018 روسیه شد، ولی حال سرخیو راموس، جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس، مقامات فوتبال اسپانیا را تهدید کردند که در صورت اخراج ماریا خوزه کلارامونت، مدیر تیم ملی اسپانیا، آنها هم از همراهی تیم ملی کناره گیری خواهند کرد.

رویداد۲۴-هر چند که اسپانیا با اقتدار راهی جام جهانی 2018 روسیه شد، ولی حال سرخیو راموس، جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس، مقامات فوتبال اسپانیا را تهدید کردند که در صورت اخراج ماریا خوزه کلارامونت، مدیر تیم ملی اسپانیا، آنها هم از همراهی تیم ملی کناره گیری خواهند کرد. تصمیم برای اخراج کلارامونت، پیش از دیدار با لیختن اشتاین گرفته شد و خوان لوئیس لارئا،رئیس فدراسیون اسپانیا، این خبر را بر سر میز ناهار به بازیکنان داد.

در آن موقع، بازیکنان از اینکه چنین خبری در آستانه یک دیدار به آنها داده شده بود ناراحت بودند، موضوعی که خولن لوپتگی نیز با آن موافق بود. در آن موقع، بوسکتس، پیکه و راموس، اقدامی نکردند و اجازه دادند در ابتدا دیگر هم تیمی ها برای ماندن کلارامونت مذاکره کنند.حال آنها اعلام کردند که اگر کلارامونت که شخصیتی بسیار محبوب در بین بازیکنان تیم ملی اسپانیاست، کنار گذاشته شود، از تیم ملی اعلام بازنشستگی خواهند کرد. کلارامونت روز گذشته به صورت رسمی اخراج شد و حالا فدراسیون اسپانیا منتظر واکنش این سه ستاره است.

در حقیقت روابط فدراسیون و بازیکنان در ماه‌های اخیر بسیار تیره و تار شده و هیچگونه تبریکی به مناسبت صعود اسپانیا به جام جهانی و یا رسیدن بوسکتس به صدمین بازی ملی از سوی افراد فدراسیون به بازیکنان گفته نشد. اسپانیا از مدعیان قهرمانی جام جهانی است و کنار رفتن این 3 بازیکن می‌تواند شانس آنها را برای رسیدن به این عنوان بسیار کاهش دهد. 
 

منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان