تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶

جذب این بازیکن به دردسر بزرگ در بارسلونا تبدیل شد+ تصاویر

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در مورد دیدار این هفته تیمش برابر مالاگا صحبت کرد.

رویداد۲۴-ارنستو والورده، سرمربی بارسا در مورد دیدار این هفته تیمش برابر مالاگا صحبت کرد. این سرمربی موفق همچنین به شایعات احتمال تمایل بارسا به جذب امباپه در زمستان امسال نیز پاسخ مبهمی داد.


سابق ضعیف بارسا برابر مالاگا: "باید این واقعیت را در ذهن داشته باشیم و بدانیم که مالاگا همیشه و صرف نظر از کسی که هدایت این تیم را بر عهده داشته است نتایج خوبی برابر بارسلونا گرفته است."100 روز هدایت بارسلونا: "در حال حاضر نگرانی من تنها بازی های بارسلوناست. بعد  از این 100 روز خسته نیستم و امیدوارم 100 روز بعدی آرام تر باشم."شرایط لوییس سوارز: "او در دیدار برابر المپیاکو کمی مشکل داشت اما تا پایان در زمین ماند. او عملکرد خوبی برابر دروازه دارد و در هر دیدار 3 یا 4 موقعیت نصیب سوارز می شود و من هنگامی نگران می شوم که او موقعیتی نداشته باشد."

احتمال فتح سه گانه: "هدف اول ما این است که در لالیگا قوی ظاهر شده و بعد از آن فاتح همه چیز شویم اما اولین هدف ما فتح لیگ خواهد بود."شایعات جذب امباپه: "تا آنجا که من می دانم باشگاه هنوز نام او را در فهرست خرید خود قرار نداده است. البته بارسا همیشه علاقمند به پیشرفت است اما در حال حاضر تلاش من معطوف به بهترین استفاده از بازیکنان فعلی است." 

 

منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان