تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶
شاهین بیانی:

استقلال باید روی جام حذفی تمرکز کند

استقلال برای آنکه بطور کلی از بحران خارج شود هنوز خیلی کار دارد ولی می‌توان امروز را شروع روزهای خروج از بحران استقلال دانست. جام حذفی یک مسیر کوتاه برای رسیدن به آسیا است و حالا که استقلال در لیگ کارش گره خورده بهتر است برای رسیدن به جام باشگاه‌های آسیا بیشتر روی جام حذفی تمرکز کند.
رویداد۲۴- شاهین بیانی، پیشکسوت باشگاه استقلال راجع به بازی استقلال و نساجی قائمشهر در جام حذفی به ورزش و جوان گفت: امروز استقلال با یک تیم لیگ یکی بازی داشت و کارش تا حدودی آسان بود ولی شکل بازی استقلال نشان داد که آبی پوشان روند بهتر شدن را در پیش گرفته اند. این برد پیش از دربی به لحاظ روحی و روانی برای استقلال لازم بود و به نظرم پیروزی مقابل نساجی نوید روزهای خوب استقلال را داد. البته استقلال برای آنکه بطور کلی از بحران خارج شود هنوز خیلی کار دارد ولی می توان امروز را شروع روزهای خروج از بحران استقلال دانست. جام حذفی یک مسیر کوتاه برای رسیدن به آسیا است و حالا که استقلال در لیگ کارش گره خورده بهتر است برای رسیدن به جام باشگاه های آسیا بیشتر روی جام حذفی تمرکز کند.

در طرف دیگر تیم نساجی بازی قابل قبولی را از خود ارائه داد و اگر از اشتباه فاحش نیمه اول آن ها چشم پوشی کنیم می توانیم بگوییم که بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند. نساجی امروز نشان داد که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است.

بیانی در ادامه درباره اینکه از بین حسینی و رحمتی کدامیک بهتر است در دربی درون دروازه استقلال قرار بگیرند افزود: این موضوع به کادر فنی تیم برمی گردد. از طرفی رحمتی باتجربه تر است و حسینی هم در چند بازی اخیر نشان داده که از آمادگی خوبی برخوردار است. با چند بازی اخیری که از حسینی دیدم به نظرم شانس او برای حضور در ترکیب تیم در دربی بیشتر است.

این پیشکسوت استقلال در پاسخ به اینکه آیا استقلال با این شرایط می تواند در مقابل پرسپولیس پیروز باشد گفت: شهرآورد پایتخت با بقیه بازی ها فرق می کند و شرایط جدولی تیم ها به هیچ وجه ملاک موفقیت آن ها در دربی نیست. تیمی که در روز بازی از شرایط روحی بهتری برخوردار باشد و از فرصت های خود به خوبی استفاده کند می تواند سه امتیاز بازی را به دست آورد. امیدوارم استقلال در ادامه مسیر خروج از بحران بتواند این بازی را به بهترین نحو به اتمام برساند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان