تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶

بهرام قاسمی :نمایشگاه «اعلان گفتگو»می تواند جواب صد ها ترامپ را بدهد

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در بازدید از نمایشگاه پوستر اعلان گفتکو گفت: هر کدام از آثار نمایشگاه پوستر "اعلانِ گفتگو" می تواند جواب صد ها ترامپ را بدهد.

رویداد۲۴-بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در بازدید از نمایشگاه پوستر اعلان گفتکو گفت: هر کدام از آثار نمایشگاه پوستر "اعلانِ گفتگو" می تواند جواب صد ها ترامپ را بدهد. بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه شامگاه چهارشنبه 26 آبان ماه با حضور در فرهنگسرای نیاوران و با مشایعت سید عباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران  از نمایشگاه گروهی پوستر با عنوان "اعلانِ گفتگو" و با موضوع "گفتگو و تعامل سازنده با دنیا"  بازدید کرد

وی در پایان این بازدید در گفتگویی با ابراز رضایت از آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه اظهار داشت: «آثار این نمایشگاه برای من بسیار شگفت انگیز بود چرا که تصور نمی‎کردم مفاهیمی چون صلح و دوستی  را بتوان به این زیبایی  در قالب طرح و رنگ ببینم. کلیه اثار این نمایشگاه  این پتانسیل را دارد تا در اقصی نقاط جهان به نمایش گذاشته شود و پیام صلح و دوستی، یکپارچگی و مبارزه با جنگ و خشونت را با صدای رسا به جهانیان برساند.
قاسمی در ادامه افزود : با توجه به هجمه جدید دونالدترامپ رییس جمهور آمریکا  علیه ایران و مخالفت وی با صلح، چنین نمایشگاه‎هایی  می تواند پاسخ مناسبی به صحبت های حقیر فردی باشد که سخن و حرف جدیدی به جز پراکندن نفرت و نفرت‎آفرینی در جهان نداشته است باشد . به نظر من  حتی یکی از آثار این نمایشگاه  می‎تواند جواب صدها ترامپ را بدهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان صحبت هایش با تشکر از اشکان قازان چایی مدیر نمایشگاه گفت :  تک تک این  پوستر ها که توسط هنرمندان با نگاه مثبت به جهان آفریده شده در واقع پیام صلح و دوستی است. از این رو  این آثار می‎توانند پاسخ گوی مناسبی برای صداهای ناهنجاری باشد  که بر طبل جنگ و خشونت می‎کوبند .
پیش از این مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه از این نمایشگاه دیدن کرده بود .

گفتنی است نمایشگاه «اعلان گفتگو» از 21 تا 25 مهر در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران بر پا بود. در این نمایشگاه آثار گرافیکی شرکت‎کنندگان در کارگاه گرافیک  که تیرماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران و با موضوع  "گفتگو و تعامل سازنده با دنیا" برگزار شده بود در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان