تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶

خیز حامد همایون برای ورود به کتاب گینس!

مدیر برنامه‌های حامد همایون ضمن اعلام برنامه‌های این خواننده در ماه‌های آینده، از ارایه پرونده تعداد کنسرت‌های این خواننده برای ثبت جهانی گینس خبر داد.
رویداد۲۴-مدیر برنامه‌های حامد همایون ضمن اعلام برنامه‌های این خواننده در ماه‌های آینده، از ارایه پرونده تعداد کنسرت‌های این خواننده برای ثبت جهانی گینس خبر داد.
 
محسن رجب‌پور مدیر برنامه های حامد همایون با اشاره به اقدامات اخیر شرکت «ترانه شرقی» برای ثبت رکورد برگزاری کنسرت های حامد همایون در 6 ماه گفت: شرکت «ترانه شرقی» به عنوان متولی اصلی برنامه ها و آثار حامد همایون در راستای استقبال مخاطبان از اجرای زنده این خواننده در تهران، شهرستان ها و کشورهای دیگر اقدام به ارسال پرونده و مدارک لازم به مجموعه «گینس» برای ثبت جهانی تعداد برگزاری کنسرت ها کرده و منتظریم تا پس از طی روند اداری که در این مجموعه بین المللی وجود دارد نتایج مربوطه به ما اعلام شود.
 
او در پایان تصریح کرد: طبق آماری که توسط ما به دست آمده حامد همایون از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور با احتساب برگزار نشدن کنسرت ها در ماه مبارک رمضان یعنی به عبارتی در پنج ماه موفق به برگزاری ۲۳۹ کنسرت شده که این رقم در مقایسه با آمار برگزاری کنسرت در ایران رقم بسیار قابل توجهی است که ما معتقدیم باید نام آن را «سونامی حامد همایون» بگذاریم. این موضوع نه تنها می تواند برای شرکت ما افتخار بزرگی باشد، بلکه به لحاظ بین المللی نیز می تواند شاهد خوبی در جهت صحبت های ضد و نقیض بسیاری که می گویند در ایران کنسرت برگزار نمی شود، باشد.
منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان