تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶

حضور وزرای پیشنهادی علوم و نیرو در جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید/ بررسی صلاحیت اردکانیان در نشست امروز کمیته ارزیابی

سخنگوی فراکسیون امید مجلس، از برگزاری نشست روز سه‌شنبه مجمع عمومی این فراکسیون با حضور وزرای پیشنهادی علوم و نیرو خبر داد و گفت که کمیته ارزیابی صبح امروز با اردکانیان تشکیل جلسه داد.

رویداد۲۴-سخنگوی فراکسیون امید مجلس، از برگزاری نشست روز سه‌شنبه مجمع عمومی این فراکسیون با حضور وزرای پیشنهادی علوم و نیرو خبر داد و گفت که کمیته ارزیابی صبح امروز با اردکانیان تشکیل جلسه داد.بهرام پارسایی با اشاره به برنامه‌های فراکسیون امید در مسیر بررسی کارنامه و سوابق وزرای پیشنهادی علوم و نیرو اعلام کرد: اعضای کمیته ارزیابی صلاحیت وزرای پیشنهادی علوم و نیرو صبح امروز در فراکسیون امید نشستی را با حضور آقای اردکانیان داشتند که سوالات و نقطه‌نظرات خود را از ایشان مطرح کردند و آقای اردکانیان هم دیدگاه‌های خود را برای نمایندگان تشریح کرد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس همچنین درباره وزیر پیشنهادی نیرو خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد آقای اردکانیان، توانمندی، علم و تجربه کافی برای اداره وزارت نیرو را دارد و سوابق کاری‌اش نیز نشان می‌دهد که می‌تواند در موقعیت فعلی که کشور به‌لحاظ بحران آب با مشکل مواجه است، گره‌گشا باشد.

سخنگوی فراکسیون مجمع عمومی فراکسیون امید همچنین از برگزاری جلسه مجمع عمومی این فراکسیون در روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: نشست مجمع عمومی فراکسیون از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز سه‌شنبه و با حضور وزرای پیشنهادی علوم و نیرو برگزار خواهد شد.

محمدرضا تابش و عبدالکریم حسین‌زاده نواب رییس و بهرام پارسایی سخنگوی هیات رییسه فراکسیون امید اعضای کمیته بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی علوم و نیرو در این فراکسیون را تشکیل می‌دهند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان