تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶

دستگیری نیروی خدماتی متهم به بداخلاقی با دانش‌آموز ارومیه‌ای/ دادستانی در حال رسیدگی به موضوع است

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی از دستگیری نیروی خدماتی متهم به بداخلاقی با دانش‌آموز ارومیه‌ای خبر داد.

رویداد۲۴-مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی از دستگیری نیروی خدماتی متهم به بداخلاقی با دانش‌آموز ارومیه‌ای خبر داد.فریدون سیدمصطفوی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ولی این دانش‌آموز روز گذشته/یکشنبه/ رضایت کتبی خود را مبنی بر عدم شکایت از نیروی خدماتی در کلانتری محل ارائه کرد و یک روز بعد مجدد بر موضوع دامن زده شد و حوادثی را پدید آورد که به نفع مصالح جامعه مان نیست.

وی اضافه کرد: مردم باید به مسوولان اعتماد کنند، چراکه مسولان در حال بررسی موضوع هستند و تمامی مسوولان امروز در مدرسه حضور داشتند.

سیدمصطفوی اضافه کرد: امروز آموزش و پرورش به آرامش نیاز دارد و فرزندان این سرزمین باید در امنیت به درس و تحصیل خود ادامه دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: این غیر از یک بد اخلاقی چیزی نبوده و بدون‌شک بعد از بررسی‌ها مراجع ذی‌صلاح اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به بازگشت آرامش به فضای مدرسه اضافه کرد: نیروی خدماتی یاد شده دستگیر و دادستانی در حال رسیدگی به موضوع است و نتایج به‌زودی به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

براساس اظهارات مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی روز گذشته یکی از اولیا به مدرسه راه شهدا ارومیه مراجعه کرده و به مدیر مدرسه درباره رفتاری دور از شأن و زشت نیروی خدماتی مدرسه و بداخلاقی‌های وی با یک دانش‌آموز 12 ساله شکایت می‌کند.

مدیر مدرسه نیز موضوع را با نیروی انتظامی مطرح می‌کند که با همکاری نیروی انتظامی موضوع دقیقا تا هشت شب گذشته/یکشنبه/پیگیری می‌شود و ولی دانش‌آموز با توجه به صحنه‌ای که از وضعیت شکایت انجام شده بود و مستندات نیروی انتظامی و اینکه هر گونه تجاوز به این دانش‌آموز منتفی است اعلام رضایت کتبی کرده و با اعلام رضایت ولی دانش‌آموز موضوع به پایان می‌رسد.

بعد از طرح موضوع در محله اهالی و خانواده این دانش‌آموز به مدرسه مراجعه کرده و زمینه برخورد در محله پیش می‌آید.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان