تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶

رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از روز جمعه پنجم آبان آغاز به کار کرد. پایگاه خبری تحلیلی رویداد۲۴نیز تلاش کرده با بهره گیری از این فرصت، ضمن تعامل و ارتباط مستقیم با مخاطبان، با کارشناسان و صاحب نظران در عرصه های مختلف به گفتگو بپردازد.
رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

رویداد۲۴- بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از روز جمعه پنجم آبان آغاز به کار کرد. پایگاه خبری تحلیلی رویداد۲۴ نیز  تلاش کرده با بهره گیری از این فرصت، ضمن تعامل و ارتباط مستقیم با مخاطبان، با کارشناسان و صاحب نظران در عرصه های مختلف به گفتگو بپردازد.

رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

پور مختار، عضوکمیسیون قضایی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:
محمدعلی پور مختار عضو کمیسیون قضایی، می‌گوید که تخلفات در قوه قضاییه و دادگاه‌ها محدود است و ازآنجایی‌که قانون دخالت مجلس در تخلفات قوه قضاییه را محدود کرده است، مجلس نمی‌تواند به‌طور کامل و دقیق به تخلفات و فسادهای معدودی که رخ می‌دهد رسیدگی کند؛ و قوه قضاییه شخصاً به این‌گونه پرونده‌ها ورود پیدا می‌کند.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

علی تاجرنیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با رویداد ۲۴:
علی تاجرنیا درباره انتخابات آتی مجلس و ریاست‌جمهوری گفت: بخشی از سرمایه‌های اجتماعی خود را به‌عنوان جریان اصلاح‌طلب هزینه کردیم و درصورتی‌که کسب سرمایه مجدد انجام ندهیم، روند انتخابات آینده با چنین روشی در صورت عدم مراقبت به نفع اصلاح‌طلبان نخواهد بود.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران در گفت‌وگو با رویداد۲۴:
مدیرعامل بنیاد باران بیان کرد: عملکرد اصلاح‌طلبان و رفتار دولت مستقل از یکدیگر است و به‌مرور با توجه به پیگیری‌هایی که این طیف سیاسی انجام خواهد داد و پافشاری بر مطالبات و نقد دولت در آینده قضاوت‌ها دقیق‌تر خواهد شد و عمل دولت با دیدگاه آنان مورد تفکیک قرار می‌گیرد.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

کاظم پالیزدار، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:
کاظم پالیزدار، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی معتقد است صدور مجوزهای متعدد طی سال های 84 تا 92 برای تعاونی ها و ادغام و گسترش بی رویه آنها امروز منجر به موج اعتراضات سپرده گذاران این موسسات مالی و اعتباری شده است.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

مصطفی تاج‌زاده، در گفت‎وگو با رویداد۲۴:
مصطفی تاج‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب بر این عقیده است که روحانی اگر چه لحنش تغییر کرده اما هیچ‌گونه چرخشی نداشته است و همچنان باوجود تمام مشکلاتی که با آن مواجه است، به عهد خود با مردم پایبند است.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر در گفت‎وگو با رویداد۲۴:
فراهانی عضو شورای شهر معتقد است که راه‌کار نیروهای مازاد شهرداری اخراج و تعدیل آن‌ها نیست، بلکه می‌توان با ایجاد شرکت‌های پروژه محور، بسیاری از پروژه‌های که برون‌سپاری می‌شد را به همین نیروهای مازاد شهرداری سپرد.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

غلامعلی رجایی، در گفت‌وگو با رویداد۲۴:
مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آخرین وصیت‌نامه‌آیت‌الله برای عمل آنژویی که انجام دادند را دیده‌ام دریک صفحه با خودکار بود پس‌ازآن خانواده باید اظهارنظر کنند. براین تصور هستم که در صورت وجود وصیت‌نامه‌ای باید در اختیار وصی ایشان یعنی مهندس هاشمی قرار گیرد و او تا به امروز مطرح نکرده که وصیت‌نامه‌ای از آیت‌الله دارد ولی بر اساس گفته‌های خانواده نگارش وصیت‌نامه جدید توسط آیت‌الله را مشاهده کردند.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد در گفت‌وگو با رویداد۲۴:
خسرو رفیعی، مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد می‌گوید اگر بانک‌ها در جریان فعالیت‌های اقتصادی خود بیشتر مورد توجه قرار گیرند کشور با شیب تندتری به سمت بالندگی حرکت خواهد کرد.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

وکیلی،عضوهئیت رئیسه مجلس در گفت‎وگو با رویداد۲۴:
عضوهئیت رئیسه مجلس بر این عقیده است که مردم به دلیل شناخت و تجربه دوران اصولگرایی دیگر به آن‌ها روی نخواهند آورد و در شرایط فعلی عبور مردم از جریان اصلاح طلبی به معنای عبور از جمهوری اسلامی است؛ زیرا اکنون جریان اصلاحات تنها تکیه گاه جمهوری اسلامی است.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

سعید شریعتی، فعال سیاسی اصلاح‎طلب در گفت‎وگو با رویداد۲۴:
سعید شریعتی، فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: خطر بازگشت به دوران افراطی‎گری و روی کار آمدن جریان‎های تندرو هنوز مرتفع نشده و احتمال بازگشت حبس و فشارهایی که شاهد بودیم، وجود دارد بنابراین اصلاح‌طلبان باید به روحانی در رفتار توازن‎گر کمک کنند.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

امینی، نایب رئیس شورای شهر تهران در گفت‎وگو با رویداد۲۴:
عضوشورای شهر تهران با تاکید بر اینکه «شورای شهر هیچ دخالتی در انتصابات و عزل‌ و نصب‌های شهرداری ندارد» می‌گوید: باید تلاش شود تا علاوه بر بهتر و شفاف تر شدن رابطه میان شورا و شهرداری، به اعتماد رای دهندگان نیز خدشه ای وارد نشود.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

داوود سلیمانی در گفت‌وگو با رویداد ۲۴:
داوود سلیمانی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای روحانی با شعارها و سخنانی که به‌واسطه آن‌ها رأی موردنیاز را کسب کرد، نه‌تنها در حد انتظار عمل نکرد بلکه خلاف آن نیز پیش رفت.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با رویداد۲۴:
عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تأثیر چرخش احتمالی روحانی به سمت اصولگریان بر انتخابات 1400 گفت: بر این باور هستم که جامعه مدنی کشور ایران بسیار فهیم و تفکیک گذار هستند، و چرخش احتمالی آقای روحانی هزینه‌ای را متوجه اصلاح‌طلبان نخواهد کرد.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

عیسی سحرخیز، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با رویداد ۲۴:


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

جابری انصاری، معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با رویداد۲۴ تشریح کرد:


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

ابراهیم اصغرزاده در گفت‌وگو با رویداد۲۴:
ابراهیم اصغر زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رفتار آقای روحانی خیلی مبهم است درصورتی‌که نتیجه آن به آزادی محصورین و دفاع از حقوق شهروندی بیانجامد، خوشحال‌کننده خواهد بود.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با رویداد۲۴ تاکید کرد
نژاد بهرام در خصوص قراردادهای نجومی شهرداری از جمله امنیت شهر گفت: با گزارش 100 روزه‌ای که قرار است آقای نجفی به ما بدهد به تمام قراردادها دسترسی پیدا می‌کنیم و امکان رسیدگی به قراردادهای نجومی هم فراهم می‌شود.

رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

آیت‌الله سید هاشم بطحایی گلپایگانی، در گفت‌وگو با رویداد ۲۴:
آیت‌الله سید هاشم بطحایی گلپایگانی تشکیل کمیته محرمانه بررسی افراد صاحب صلاحیت برای تعیین جانشین مقام معظم رهبری را تکذیب کرد.

رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

محمودمیرلوحی در گفت‌وگو رویداد۲۴:
محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران بر این عقیده است که قالیباف و مدیرانش در دوره مدیریتی خود شهرداری و تهران را به بدترین حالت ممکن تبدیل کردند و با تراکم فروشی‌های خلاف قانون به‌نوعی تهران را فروختند و قطعاً قالیباف و مدیران سابق باید پاسخگوی عملکرد 12 ساله خود باشند.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

محمدرضا نجفی، نماینده تهران در گفت‎وگو با رویداد۲۴:
نماینده مردم تهران در خصوص عملکرد فراکسیون امید در جریان رأی اعتماد به وزرا گفت: من هم عملکرد فراکسیون را در رابطه با جلسه یکشنبه و نحوه اداره موضوع در صحن قابل نقد می‌دانم و امیدوارم این تجربه‌ای بشود تا در آینده شاهد فرصت سوزیها نباشیم.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

سردار منتظرالمهدی، سخنگوی ناجا در گفت‎وگو با رویداد۲۴:
سردار منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی، می‌گوید که پلیس همواره به ماموریت‌ها و وظایفش مطابق با قانون عمل خواهد کرد و با هرگونه رفتار ناشایست ماموران با مردم هم برخورد خواهند کرد.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با رویداد۲۴:
محمدرضا تابش، نایب‌رئیس فراکسیون امید گفت: بر پایه برخی تحرکات به نظر می‌رسد که حاکمیت تمایل به حل مسئله حصر دارد و گشایش‌هایی نیز در این موضوع مشاهده می‌شود.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

حجت نظری عضو شورای شهرتهران در گفت‌وگو با رویداد۲۴:
عضو شورای شهر تهران می‌گوید که شهردار به‌هیچ‌عنوان با اعضای شورا هماهنگ نیست و انتصاباتش به‌گونه‌ای بوده که جای هیچ‌گونه دفاعی ندارد؛ به همین دلیل بزرگان جریان اصلاحات باید به این موضوع ورود پیدا کنند تا شکاف میان شورا و شهرداری بیش از این نشود.

رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

عضو شورای مرکزی جمنا در گفت‎وگو رویداد۲۴:
حاجی بابایی، عضو شورای مرکزی جمنا درپاسخ به این سوال که آیا در آینده از پایگاه اجتماعی احمدی نژاد استفاده خواهد کرد یا خیر گفت: دوستان به هر جمع بعدی برسند که ما بتوانیم از بالاترین ظرفیت استفاده کنیم باید این کار را انجام دهیم.

رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

منتجب‌نیا در گفت‎وگو با رویداد۲۴:
رسول منتجب‌نیا بر این عقیده است که شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هیچ راهی جز منحل کردن این شورا ندارد زیرا هیچ دلیلی ندارد که یک شورا با استفاده از محبوبیت چهره‌های اصلاح‌طلبان، بخواهند برای کل جریان اصلاحات در کشور تصمیم‌گیری کند.

رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

شهیندخت مولاوردی با حضور در غرفه رویداد۲۴:
دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: در تلاش هستیم یک برنامه اقدام ملی را داشته باشیم، از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم، تقسیم‌کار ملی انجام دهیم و مرحله‌به‌مرحله به آن شرایط مطلوب نزدیک شویم.



رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

معصومه ابتکار با حضور در غرفه رویداد۲۴:
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: آقای روحانی اعلام کردند که 30 درصد از پست‌های مدیریتی کشور در اختیار زنان قرار می‌گیرد و این اتفاق در حال رخ دادن است.

رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

سید فرید موسوی، نماینده مردم تهران در غرفه رویداد ۲۴:
موسوی، نماینده مردم تهران گفت: بر این اعتقاد هستم که فراکسیون امید باید تعداد اعضای خود را معرفی کند تا مردم هم اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورند که با رأی آن‌ها چه کسانی به مجلس رفتند و امروز عملکردشان به چه شکل است. البته طرحی هم در دست تهیه است که بر اساس آن شفافیت سازوکارهای مجلس تقویت خواهد شد.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

سردار شریف در غرفه رویداد۲۴:
سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: بیان خاطرات آقای نجات مواضع رسمی امروز سپاه نیست. این تضارب بیان افکار در خاطرات را نمی‌توان گفت که الزاماً مسئله بدی محسوب می‌شود زیرا نسل جدید باید از دوران دفاع مقدس آگاهی پیدا کند و بدانند که برخورد با گروهک‌های مجاهدین خلق و منافقین به چه صورت بوده است.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

رئیس کل بیمه مرکزی با حضور در غرفه رویداد۲۴:
رئیس‌کل بیمه مرکزی معتقد است که پس از برجام مشکلات بیمه‌ای و کشتی‌رانی حل‌شده است و تحریم‌های جدید امریکا مانند کاتسا هیچ تأثیری در صنعت بیمه نخواهد داشت.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات
فاطمه سعیدی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر این عقیده است که اگر وزرای روحانی نتوانند به وعده‌های خود پایبند باشند ما نمایندگان نیز با اهرم قدرتی که در اختیار داریم ابتدا آن‌ها را مورد سؤال قرار می‌دهیم و سپس استیضاح می‌کنیم.

رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در غرفه رویداد۲۴:
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تصریح کرد: سازمان‌های تاکسیرانی هم مانند دیگر کسب‌وکارها باید خود را به نرم‌افزارهای اینترنتی جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان مجهز کنند.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

حیدری، عضو فراکسیون امید در غرفه رویداد۲۴:
غلامرضا حیدری، عضو فراکسیون امید در مجلس گفت: صحبت آقای شمخانی مبنی بر اینکه محصورین هر کسی را که اراده کنند، می‌توانند ببینند را به‌عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی به فال نیک می‌گیریم و امیدوار هستیم این مسئله برای همه عینیت پیدا کند.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در غرفه رویداد24:
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه یک آگاهی جدی در جهان امروز به‌خصوص در کشورهای اروپایی نسبت به سیاست‌های دولت جدید ایالات‌متحده آمریکا وجود دارد، گفت: فکر می‌کنم اروپا قدرت تفکیک و تشخیص خوبی دارد و با توجه به اینکه خود را در مسئله برجام سهیم می‌داند، اجرای آن را با علاقمندی تمام دنبال خواهد کرد.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور در غرفه رویداد ۲۴:
سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور گفت: در رابطه بااینکه آقای روحانی توانست از رأی تمام گروه‌ها استفاده کند، شکی وجود ندارد ولی یقیناً پایگاه رأی رئیس‌جمهور، پایگاه رأی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان است.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

شهرام کوسه غراوی، عضو فراکسیون مستقلین در غرفه رویداد۲۴:
عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: حوزه وزارت علوم کاملاً تخصصی است و در بسیاری از کشورهای خارج از کشور این دانشگاه‌ها هستند که نقش اشتغال‌زایی را ایفا می‌کنند، اما در کشور ایران فارغ‌التحصیلان باوجود در دست داشتن یک مدرک تخصصی به شغل رانندگی رو آورده‌اند.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

مهدی آیتی، نماینده مجلس ششم در غرفه رویداد۲۴:
مهدی آیتی، نماینده مردم در مجلس ششم تصریح کرد: شکست اصلاح‌طلبان در مجلس درنتیجه بررسی رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم متوجه آقای روحانی است زیرا نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور علیرغم ادعای خود برای معرفی وزیر دست به معامله زده بود.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

مقیمی استاندار تهران با حضور در غرفه رویداد۲۴:
استاندار تهران بر این عقیده است که روحانی همچنان بر عهد خود با مردم پایبند است و با توجه به مشی اعتدالی که دارد سعی دارد تا از همه نیروهای که دولت را قبول دارند در بدنه دولت استفاده کند.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

رئیس‌ کل اداره رفاه و خدمات شهرداری تهران با حضور در غرفه رویداد۲۴:
مدیرکل رفاه تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران معتقد است که املاک نجومی اتفاق خاصی نبوده است و اعطای املاک در تمامی دستگاه‌های دولتی، نظامی و قضایی صورت می‌گیرد.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

معاون سیاسی وزیر کشور در غرفه رویداد۲۴:
جبارزاده، درباره انتخاب یک جوان ۳۰ ساله برای مقام وزارت، اظهار داشت: این مسائل طرح آرزو است و آرزو بر جوانان عیب نیست؛ اما در کل مجموعه استانداری از مدیریت‌های بسیار متنوع برخوردار است که از جوانان استفاده می‌شود.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

جعفرزاده ایمن‌آبادی در غرفه رویداد۲۴:
جعفر زاده ایمن آبادی درباره بداخلاقی‌هایی که توسط اطرافیان احمدی‌نژاد صورت می‌گیرد، اظهار داشت: جواب آقای جوانفکر را پیش از آنکه زندان برود خواهم داد، شاید در زندان فرصت مطالعه برای او فراهم نیاید. درباره آقای احمدی‌نژاد براین اعتقادم که حیف شد.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان در گفت‌وگو با رویداد ۲۴:
محمود علیزاده طباطبائی، حقوقدان با تاکید بر اینکه رفتارهای حاشیه‌ای گروه احمدی‌نژاد برای فرار از قانون است، اظهار داشت: این افراد چنین وانمود می‌کنند که با دست‌شان پر است، هرچند آنان پذیرفته‌اند که اتهاماتی متوجه‎شان است و در حال دفاع هستند ولی در این خصوص قوه قضائیه با قاطعیت رفتار نمی‌کند و بهتر است که قوه قضاییه احمدی نژاد و یارانش را علنی محاکمه کند تا دست خالی‌شان رو شد.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

مناف هاشمی، استاندار گلستان در غرفه رویداد۲۴:
استاندار گلستان با اشاره به اهمیت حفظ شرایط زیست‌محیطی و رعایت قوانین این حوزه و تأکید بر جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری گفت: استاندار طرفدار همزمان گردشگری و محیط‌زیست هستیم.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

مرتضی بانک، مشاور رئیس جمهور در غرفه رویداد ۲۴:
مشاور رئیس‌جمهور تاکید کرد: انتظارات از مناطق آزاد برای حل مشکلات و مسائل اساسی اقتصاد کشور یک آرمان است.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

کلانتری، معاون امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:
سید حمید کلانتری، معاون امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته بسیاری از کشورها وزارتخانه مستقل برای بخش تعاون ندارند و شاید 5 یا 6 کشور یک وزارتخانه داشته باشند، اما بسیاری از آن‌ها نسبت به ایران در بخش تعاونی قوی‌تر عمل کرده‌اند و کارهای جدی‌تری به ثمر رسانده‌اند. کشورهای اروپایی در حد وزیر هم مدیری در این خصوص ندارند ولی شبکه را تقویت و فرایندها را درست کردند. این تصور که همه مشکلات بااتصال به دولت حل می‌شود باید کم‌کم کنار گذاشته شود.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با رویداد۲۴:
محمدحسن قدیری ابیانه، سفیرسابق ایران در مکزیک گفت: احمدی نژاد در دوره اول ریاستش عملکرد قابل قبولی داشته، اما کم کم اخلاقش تغییر کرد و به ضد ولایت فقیه تبدیل شد.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

پروانه سلحشوری در غرفه رویداد۲۴:
پروانه سلحشوری عضو فراکسیون زنان معتقد است اکنون زود است که بخواهیم روحانی را مورد نقد قرار دهیم؛ درست است که نتوانستیم وزیر زن داشته باشیم اما در به‌کارگیری مدیران و معاونین خوب عمل کرده‌ایم.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

یوسف مولایی در گفت‌وگو با رویداد۲۴ مطرح کرد
یوسف مولایی، کارشناس روابط بین‌الملل با حضور در غرفه رویداد۲۴ در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات در خصوص میزان تأثیرگذاری سطح روابط ایران با اروپا در حفظ برجام گفت: ایران باید همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و حتی امنیتی و همکاری برای حل مسائل منطقه با اروپا را به حداکثر برساند و از تمام ظرفیت‌های ملی، دیپلماسی و اقتصادی خود استفاده کرده و اروپا را متقاعد کند که در درازمدت اگر تسلیم سیاست‌های آمریکا نباشد به نفع آن کشورها هم هست.


رویداد۲۴ در نمایشگاه مطبوعات

ناظم دباغ، نماینده اقلیم کردستان در ایران در گفت‌وگو با رویداد ۲۴:
ناظم دباغ، نماینده حکومت اقلیم کردستان در ایران گفت: همه‌پرسی را خفه کردند و احتمالاً دلیل آن این بود که اقلیم کردستان در شرایطی برگزاری آن قرار نداشت. بهتر آن بود تا برگزاری همه‌پرسی به زمانی دیگر موکول می‌شد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان