تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶
محمود فکری در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

استقلالی‌ها صبور باشند / امیدوارم استقلال شرایط بهتری پیدا کند

محمود فکری، پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی کنونی نفت مسجد سلیمان با دعوت هواداران استقلال به صبر ابراز امیدواری کرد که این تیم تحت هدایت شفر به روزهای خوب خود بازگردد.
رویداد۲۴محمود فکری، پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی کنونی نفت مسجد سلیمان با دعوت هواداران استقلال به صبر ابراز امیدواری کرد که این تیم تحت هدایت شفر به روزهای خوب خود بازگردد. 

شروع لیگ هفدهم با نتایج ضعیف استقلال توام شد. از همین‌رو پس از تساوی آبی پوشان در تهران مقابل ذوب آهن، علیرضا منصوریان زیر فشار افکار عمومی از سمت خود استعفاء داد تا شفر آلمانی جای او را در نیمکت استقلال بگیرد.

پیروزی دو بر صفر استقلال در مقابل نفت طلائیه تهران و پنج روز پس از شکست در دربی باعث شده تا حدی آرامش به استقلال برگردد.

در همین رابطه محمود فکری، پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی کنونی نفت مسجد سلیمان در جریان بازدید از غرفه رویداد۲۴ در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره آینده استقلال و اینکه آیا آبی پوشان می‌توانند به صدر جدول نزدیک شوند یا خیر؟ گفت: ان شاا... امیدوارم استقلال روز به روز شرایط بهتری را پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر شفر و همکارانش تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند که تیم اوضاع و احوال مناسبی را پیدا کند و بتواند در هفته‌های آتی نتایج بهتری را کسب کند. به نظرم همه استقلالی‌ها باید صبور باشند تا با گذشت زمان وضعیت باشگاه نسبت به گذشته بهبود پیدا کند.

فکری در ادامه درباره اینکه در حال حاضر مشکل استقلال مدیریتی است یا فنی گفت: به هر حال مشکل مدیریتی در تصمیم گیری‌های گذشته وجود داشته ولی امیدوار هستم که به مرور آرامش بر تیم حاکم شود.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان