تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶

خط آتش تیم کی روش با 5 لژیونر

لژیونرهای دعوت شده از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی، بیشتر در فاز تهاجمی حضور دارند.

رویداد۲۴-لژیونرهای دعوت شده از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی، بیشتر در فاز تهاجمی حضور دارند.فهرست ۲۶ نفره ی تیم ملی ایران برای حضور در اردوی اتریش امروز از سوی سرمربی پرتغالی تیم ملی اعلام شد.

در بین این بازیکنان، ۱۲ نفر از لژیونرهای حاضر در لیگ های خارجی هستند.

امیر عابدزاده دروازه بان تیم ماریتیمو ی پرتغال که به نوعی سورپرایز اصلی کی روش در لیست جدید به شمار می‌رود، جایگزین علیرضا حقیقی شده تا تعداد لژیونرها در چارچوب دروازه ی تیم ملی بدون تغییر باشد.

در خط دفاع مانند سایر اردوها، مرتضی پورعلی‌گنجی از السد، میلاد محمدی از احمدگروژنی روسیه و رامین رضاییان از اوستنده بلژیک به تیم ملی دعوت شده اند.

در بین هافبک ها هم سامان قدوس از اوسترسوند سوئد، احسان حاج صفی از پانیونیوس و سعید عزت‌اللهی از آمکار لژیونرهای منتخب کی روش هستند.

اما خط حمله ی تیم ملی بیشتر از پست های دیگر، لژیونرها را در خود جای داده است. در بین هشت مهاجمی که کارلوس کی‌روش در فهرست جدید تیم ملی برگزیده، تنها ۳ بازیکن از تیم های داخلی حضور دارند و پنج لژیونر خط آتش تیم کی روش را تکمیل می‌کنند. علیرضا جهانبخش (آلکمار)، رضا قوچان نژاد (هیرنفین)، کریم انصاریفرد (المپیاکوس)، کاوه رضایی (شارلوا) و سردار آزمون (روبین کازان) لژیونرهای تهاجمی تیم ملی هستند.

منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان