تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
ابراهیم اصغرزاده در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

چرخش روحانی بر مبنای تئوری بقا، اصلاح‌طلبان را دچار مشکل می‎کند

ابراهیم اصغر زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رفتار آقای روحانی خیلی مبهم است درصورتی‌که نتیجه آن به آزادی محصورین و دفاع از حقوق شهروندی بیانجامد، خوشحال‌کننده خواهد بود.
رویداد۲۴ابراهیم اصغر زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رفتار آقای روحانی خیلی مبهم است درصورتی‌که نتیجه آن به آزادی محصورین و دفاع از حقوق شهروندی بیانجامد، خوشحال‌کننده خواهد بود.

ابراهیم اصغر زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با  رویداد۲۴ در رابطه با چرخش حسن روحانی به‌ سمت اصولگرایان گفت: رفتار آقای روحانی خیلی مبهم است درصورتی‌که نتیجه آن به آزادی محصورین و دفاع از حقوق شهروندی بیانجامد و به این وسیله مشکلات برطرف شود، خوشحال‌کننده خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: اما درصورتی‌که این تغییر رفتار یا این چرخش به دلیل تئوری بقا باشد، اصلاح‌طلبان را با مشکل مواجه خواهد کرد زیرا ازآنجاکه آقای روحانی بدنه اجتماعی ندارد و آن را اصلاح‌طلبان تشکیل می‌دهند، همین طیف سیاسی باید به جامعه پاسخ دهد، اصلاح‌طلبان هم درصورتی‌که درصدد دفاع از آقای روحانی برآیند نیاز دارند تا نتیجه کار او را به مردم گزارش دهند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این رابطه یادآور شد: امیدوار هستم در سال‌های باقی‌مانده از دوران دولت آقای روحانی شاهد گزارش‌های مثبت‌تری در خصوص مسائلی که برای اصلاح‌طلبان و جامعه اهمیت دارد، باشیم. بدین معنا که شفاف‌سازی، مبارزه با فساد و به‌خصوص سرمایه اجتماعی که در انتخابات به‌دست‌آمده دچار آسیب نشود.

اصغر زاده در ادامه تأکید کرد: قصد ندارم که رادیکالیم را خوب معرفی کنم، اما میانه‌روها در کشور باید بدانند زمانی که با جریانات اصلاح‌طلبی دست به ائتلاف می‌زنند باید یک‌قدم به این سمت بردارند نه اینکه اصلاح‌طلبان مدام به‌سوی میانه‌روها حرکت کنند.

وی دراین‌باره افزود: میانه‌روها بر این تصور هستند تنها با تکنوکراسی و بروکراسی توانایی حل مسائل رادارند. تکنوکرات ها و بروکرات ها همواره در حل مسائل با مشکل روبرو بودند ولی بااین‌حال بخش ضروری محسوب می‌شوند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ححح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
به درک.به فکر کار بهتر باشید نه منافع اصلاح طلبی لطفا.
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان