تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶

دوستان دلواپس فرق نهاد انتخابی و انتصابی را نمی‌دانند

جواد حق‌شناس و حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در بیستمین جلسه شورای شهر، نسبت به بازخورد خبر اختلاف نظر میانشان انتقاد کردند.

رویداد۲۴-جواد حق‌شناس و حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در بیستمین جلسه شورای شهر، نسبت به بازخورد خبر اختلاف نظر میانشان انتقاد کردند.حق‌شناس، عضو شورای شهر تهران در واکنش به بازخورد های که در فضای مجازی نسبت به اختلاف نظر میان حسن رسولی و او صورت گرفته بود، گفت: اخبار از سوی دوستان دلواپس و در حوزه های دیگر تحت عنوان درگیری در شورای شهر منتشر شد که نشان می‌دهد اصولا  دوستان برداشت مناسبی از نهادهای انتخابی و فرق آن با نهادهای انتصابی  ندارند.

او ادامه داد: نهادهای انتخابی مثل مجلس و شورا محل گفتگو و بحث و جدل و مناقشه هستند. افرادی  که انتخاب می‌شوند وظیفه دارند در راستای  دفاع از حقوق مردم  پیگیر باشند وگرنه من و آقای رسولی رفاقت بیش از ۳۷ ساله دارند.

 حسن رسولی نیز در تایید اظهارات حق‌شناس گفت: شورای پنجم باید به این گمانه زنی ها عادت کند ما از ۲۰ سالگی هم دیگر را می شناسیم و هیچ مشکلی با هم نداربم‌. شورای پنجم یکدست است و این  یکدستی و همگرایی به معنای نبود تضارب آرا و افکار نیست.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان