تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶

دور دوم کارگاه قدرت سکوت

پس از اجرای موفق نمایش "قرمز و دیگران" توسط هنرجویان دوره‌ی اولِ ورکشاپ بازیگری "قدرت سکوت" در سالن شهرزاد، دومین دوره از ورکشاپ از ایده تا اجرا‌ "قدرت سکوت" در پایان آذر ۹۶ برگزار می‌شود و از هنرجویان جدید ثبت‌نام به عمل می‌رساند.
رویداد۲۴- پس از اجرای موفق نمایش "قرمز و دیگران" توسط هنرجویان دوره‌ی اولِ ورکشاپ بازیگری "قدرت سکوت" در سالن شهرزاد، دومین دوره از ورکشاپ از ایده تا اجرا‌ "قدرت سکوت" در پایان آذر ۹۶ برگزار می‌شود و از هنرجویان جدید ثبت‌نام به عمل می‌رساند.
روند کارگاه‌های آموزشی بازیگری قدرت سکوت:
۱) هنرجویان پس از پذیرش در آزمون اولیه و ثبت‌نام، در پروژه‌ای آموزشی حضور پیدا می کنند که از ابتدا بر روی یک متن نمایشی تمرکز داشته و طی نقش انتخابی توسط کارگردان/ مدرس بهمن معتمدیان آموزش می بینند تا برای اجرا روی صحنه آماده شوند.
۲) در طی جلسات تمرین تا اجرای نهایی هنرجو/ بازیگر فرآیند رسیدن به اجرا و تحلیل و بررسی نقش نمایشی را نیز تجربه خواهد کرد.
۳) در طول این دوره که سی جلسه‌ی سه ساعته به صورت سه روز در هفته است اساتید مهمانی چون فرهاد آئیش، هوتن شکیبا و سروش صحت نیز مباحثی تئوریک و عملی را با هنرجویان به اشتراک می‌گذارند.
۴) در پایان دوره همانند اجرای پیشین ورکشاپ بازیگری "قدرت سکوت" هنرجویان تجربه‌ی اجرایی مستمر را به صورت حرفه‌ای همراه تبلیغات و اطلاع رسانی در کارنامه‌ی خود به دست خواهند آورد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن و تلگرام زیر تماس گرفته شود:
۰۹۳۵۱۸۰۶۰۸۴
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان