تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶

برخورد خودرو با درخت در خیابان ولنجک/۲ نفر مصدوم شدند

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با یک اصله درخت در خیابان ولنجک، حادثه ساز شد.

رویداد۲۴-برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با یک اصله درخت در خیابان ولنجک، حادثه ساز شد.طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی رانندگان خودروهای عبوری، نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۶۴ به همراه گروه امداد و نجات ۱۶ بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۷:۱۰ صبح امروز به خیابان ولنجک، خیابان ساسان اعزام شدند.

رامین نایب پور رییس ایستگاه ۶۴ آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل دو نفر سرنشین، حین تردد در خیابان به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با یک اصله درخت برخورد کرده بود.

وی در ادامه گفت: هر دو سرنشین این وسیله نقلیه دچار مصدومیت شده و قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک شهروندان از داخل اتاقک خودرو سواری خارج شده بودند.

رییس ایستگاه ۶۴ آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، هر دو نفر سرنشین(دو نفر بانوی ۲۲ و ۴۳ ساله) که از ناحیه صورت، گردن، دست و پا ها دچار آسیب دیدگی شده بودند را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

نایب پور خاطر نشان کرد: آتش نشانان در پایان، خودرو سواری را به حاشیه امن خیابان انتقال دادند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان