تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۹ آبان ۱۳۹۶

۶۰ درصد زوار اربعین وارد کشور شدند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ورود 60 درصد از زائران اربعین به کشور ،گفت: سوانح رانندگی منجر به فوت در اربعین امسال 4 درصد کاهش یافت.

رویداد۲۴-جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ورود 60 درصد از زائران اربعین به کشور ،گفت: سوانح رانندگی منجر به فوت در اربعین امسال 4 درصد کاهش یافت.سازمان‌ها و ... گسترده تر شده بود.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی با همه توان در این عملیات شرکت داشتند و پلیس مرزبانی، یگان ویژه، پلیس راهور، پلیس پیشگیری، پلیس امنیت و ... از جمله پلیس‌های حاضر در میدان بودند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: با هماهنگی همه دستگاه‌ها و تلاش همه، امسال انضباط بیشتری بر تردد زوار و آرامش بیشتری در مراسم اربعین حاکم و امنیت زوار به طور کامل فراهم بود.

سردار مومنی تصریح کرد: در راس همه نیز همکاری زوار با نیرو های پلیس بود که با مدیریت سفر خود و برنامه‌ریزی‌، مشکلات نسبت به سال قبل کمتر شد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه عبور غیر مجاز از مرزهای قانونی صورت نگرفت و تنها تعداد اندکی از محیط های اطراف و مناطق کوهستانی عبور کردند که برخی از آنان نیز دستگیر وتحویل مقام قضائی شدند.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده در اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته 4 درصد سوانح رانندگی منجر به فوت کاهش یافته است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان