تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

گسترش بیماری آلزایمر حکام عربستان، سرنوشت خفت‌باری برای طرفداران سعودی‌ها رقم می‌زند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشتی تحت عنوان «طرح سه مرحله‌ای عربستان» برنامه‌ها و رفتار آینده این کشور را پیش‌بینی کرد.

رویداد۲۴-دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشتی تحت عنوان «طرح سه مرحله‌ای عربستان» برنامه‌ها و رفتار آینده این کشور را پیش‌بینی کرد.محسن رضایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

عربستان پس از ناکامی‌های گسترده داخلی و خارجی می‌خواهد جبهه جدیدی علیه لبنان بگشاید اگرچه در وهله نخست رویکرد نظامی از سوی این رژیم متجاوز پیش‌بینی نمی‌شود ولی انتظار می‌رود سرمایه‌های کویتی، اماراتی و عربستانی را از بانک‌ها و پروژه‌های لبنانی خارج کند.

پس از این و در گام بعد به اختلافات داخلی دامن خواهد زد تا زمینه آشوب و ناامنی را ایجاد کرده و سپس با تلاش برای تضعیف جبهه مقاومت در لوای حمایت از برخی گروه‌ها در لبنان، شرایط را برای حمله و تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به این خطه فراهم آورد.

بر این اساس و با توجه به ضعف تدبیر حاکمان سعودی، گسترش بیماری آلزایمر در بین آنان و هوشیاری و تجربه ملت لبنان پیش‌بینی می‌شود که این طرح در گام دوم شکست خورده و سرنوشت خفت‌باری مانند آنچه بر سر بارزانی و سایر ایادی آل‌سعود آمد، برای طرفداران رژیم نیمه جان عربستان رقم بخورد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان