تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶

تاکید رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر امدادرسانی موثر به زلزله زدگان

آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت:امیدوارم با همت و تعهد شایسته همه مسئولین امر، هرچه سریعتر امدادرسانی و کمک مؤثر و فراگیر به مصدومان و حادثه دیدگان صورت پذیرد و با بسیج همه نیروها، از بار این مصیبت کاسته شود.

رویداد۲۴-آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت:امیدوارم با همت و تعهد شایسته همه مسئولین امر، هرچه سریعتر امدادرسانی و کمک مؤثر و فراگیر به مصدومان و حادثه دیدگان صورت پذیرد و با بسیج همه نیروها، از بار این مصیبت کاسته شود.متن پیام رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی وقوع زلزله غرب کشور به شرخ زیر  است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون

خبر تأسف بار جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در زلزله شب گذشته و آسیب دیدن جمع کثیر دیگری در استان کرمانشاه موجب تألم و تأثر عمیق قلبی اینجانب گردید.

امیدوارم با همت و تعهد شایسته همه مسئولین امر، هرچه سریعتر امدادرسانی و کمک مؤثر و فراگیر به مصدومان و حادثه دیدگان صورت پذیرد و با بسیج همه نیروها، از بار این مصیبت کاسته شود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر شریف رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران و ابراز همدردی و تأسف و تأثر فراوان به مردم شریف استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده بویژه خانواده های داغدار، غفران واسع برای درگذشتگان وصبر و اجر برای بازماندگان و سلامت و عافیت کامل برای آسیب دیدگان و مجروحان از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

و السلام علکیم و رحمة الله و برکاته

سید محمود هاشمی شاهرودی

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان