تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

بعید می‌دانم ویرانی مسکن مهر در سرپل‌ذهاب فقط ۲ کشته داشته باشد/ کامیون‌های اقلام را بدون نظارت بین جمعیت رها می‌کنند

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه توزیع نامناسب اقلام مصرفی برای زلزله‌زدگان گفت: ساختمان‌های مسکن مهر در سرپل‌ذهاب به طور کامل تخریب شده و بعید است؛ فقط دو کشته داشته باشیم.

رویداد۲۴-نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه توزیع نامناسب اقلام مصرفی برای زلزله‌زدگان گفت: ساختمان‌های مسکن مهر در سرپل‌ذهاب به طور کامل تخریب شده و بعید است؛ فقط دو کشته داشته باشیم.حشمت‌الله فلاحت‌پیشه درباره نحوه امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده گفت: واقعیت این است که در حال حاضر مدیریت مبدا به خوبی صورت گرفته اما مدیریت مقصد در حوزه توزیع اقلام به درستی انجام نمی‌شود البته در دیگر حوزه‌ها مانند امداد و نجات و بهداشت و درمان و امنیت همه چیز به خوبی در مناطق زلزله‌زده پیش می‌رود.

وی با اشاره به کمک‌های ارتش، سپاه و بسیج گفت: قطعا اگر نیروهای نظامی در این حادثه کمک نمی‌کردند آمار جان‌باختگان بالاتر می‌رفت در سرپل‌ذهاب ۴ تیپ ارتش برای امدادرسانی به دیگر نیروها کمک می‌کردند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه مدیریت توزیع به درستی در مناطق زلزله‌زده صورت نگرفته است، تصریح کرد: در بعضی‌ از مناطق کمک به دست نیازمندان نرسیده است به خصوص چادر که مشکلات هنوز در این زمینه وجود دارد و برخی از مردم بسیار ناراضی هستند. بویژه اینکه در منطقه پیاپی پس‌لرزه اتفاق می‌افتد و با وجود خانه‌هایی که ناامن هستند، نمی‌توان در آن‌ها بسر برد، لذا مردم در مناطق مختلف در بیرون از خانه‌ها می‌خوابند و نیازمند چادر هستند.

فلاحت‌پیشه ادامه داد: بعضا دیده می‌شود، کامیون‌های حامل اقلام را در بین جمعیت رها کرده‌اند و مردم خودشان دارند، اقدام به برداشتن اقلام می‌کنند و این مشکلاتی را ایجاد می‌کند، در حالی که باید نظارت بر توزیع این اقلام در بین مردم صورت بگیرد، البته مسئولان قول داده‌اند که این ضعف‌ها برطرف شود که هنوز انجام نشده و در برخی از موارد این ضعف‌ها دیده می‌شود.

او تاکید کرد: وعده‌هایی مبنی بر اتصال آب و برق در مناطق گیلانغرب داده شده بود، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است و همچنان آب قطع یا کدر است و سخت است که با تانکر به مردم یک شهر آب‌رسانی کرد.

این نماینده مجلس درباره امدادرسانی به روستاها گفت: بخش‌ اعظم آواربرداری‌ها انجام شده، اما متاسفانه از شب گذشته تا به امروز ۱۰۰ نفر بر آمار جان‌باختگان اضافه شده است و این نشان می‌دهد که عمق فاجعه بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه البته امدادرسانی به روستاها تسری پیدا کرده، است، افزود: بخشی از جان‌باختگان در بیمارستان‌ها بستری بودند و متاسفانه این بیمارستان‌‌ها تخریب شدند در حالی‌که پدافند غیرعامل در آن‌ها باید رعایت می‌شد، البته عدم ایمنی در بیمارستان‌ها تحت پیگرد مدعی‌العموم است.

فلاحت‌پیشه درباره تلفات ناشی از تخریب مسکن‌های مهر گفت: آمار دقیقی ندارم، اما دو ساختمان از مسکن مهر اسلام‌آباد غرب به طور کامل ویران شده و خسارات شدیدی به مردم وارد شده است اما در سرپل‌ذهاب ویرانی در بخش مسکن مهر به طور کامل بود و بعید می‌دانم با این شدت ویرانی فقط دو کشته داشته باشیم.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
اونهایی که توهم اند از احتمالات حرف میزنند، تازه اونهم بعد از اتفاقی که افتاده از احتمالات حرف زدن اراجیفی بیش نیست، مدیر مسکن کرمانشاه: طبق مستندات دو نفر در مسکن مهر کرمانشاه کشته شدند، جون مردم بازی سیاسی نیست، تسلیت به مردم کرمانشاه
نظرات شما
پیشخوان