تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

هنرمندان نقاش پشت شیشه همگام با زلزله زدگان غرب کشور

سعید رضاخان در مصاحبه ای خبری اعلام کرد: اعضا گروه نقاشان پشت شیشه همگام با دیگر هموطنان جهت یاری زلزله زدگان می شتابند. از این رو در حراجی که قرار است به همت نگارخانه هنر ایران بر پا شود؛ فعالانه شرکت می کنند تا شاید باری از دوش مردم زلزله زده غرب ایران بردارند.
رویداد۲۴- سعید رضاخان در مصاحبه ای خبری اعلام کرد: اعضا گروه نقاشان پشت شیشه همگام با دیگر هموطنان جهت یاری زلزله زدگان می شتابند. از این رو در حراجی که قرار است به همت نگارخانه هنر ایران بر پا شود؛ فعالانه شرکت می کنند تا شاید باری از دوش مردم زلزله زده غرب ایران بردارند.
رضاخان در ادامه افزود : طی چند روز اخیر با گروه های مختلف ارتباط گرفته ایم و تمام این عزیزان با کمال اشتیاق از این طرح حمایت کرده اند و امید است که فروش آثار نیز با استقبال خوبی روبرو شود و بتوانیم کمک قابل توجهی بای آسیب دیدگان فراهم کنیم.
وی اظهار داشت : از همه خیرین و هنرمندان محترم خواهشمندیم تا ما را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری دهند و خریداران این نکته را در نظر داشته باشند که در قیمت گذاری بطور واقع حداقل ها در نظر گرفته شده است. ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان سه گزینه قمتی آثار هستند. هدف از این نوع قیمت گذاری فروش سریع آثار است.
ایشان ادامه داد : تحویل آثار از پنج شنبه ۲۵ آبان آغاز می شود و تا آخرین روز نمایشگاه یعنی دوم آذر ماه ادامه دارد و فروش و تحویل همزمان است. به این ترتیب با تحویل اثر، کار دیگری جایگزین آن می شود. با این وجود امیدواریم هنرمندان دیگری هم در این کار سهیم شوند و به ما بپیوندند.
فروش آثار از روز جمعه ۲۶ آبان، ساعت ۱۶ در نگارخانه هنر ایران آغاز می شود. نگارخانه هنر ایران در ضلع غربی تالار وحدت (خیابان خارک) قرار دارد و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۶۶۷۵۴۴۰۲ تماس حاصل نمایند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
حسن رضایی
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
تشکر از زحمات بی شائبه ی استاد ارجمند جناب آقای رضا خان
دهپناه
|
Netherlands
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
سعید رضاخان با خاندان پهلوی ارتباطی دارد؟
نظرات شما
پیشخوان