تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۷ آبان ۱۳۹۶

سازمان امداد و نجات: زلزله‌زدگان از تمام اقلام ضروری برخوردار شدند

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: مردم آسیب دیده در زلزله غرب کشور تاکنون از تمام اقلام ضروری برخوردار شدند.

رویداد۲۴-رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: مردم آسیب دیده در زلزله غرب کشور تاکنون از تمام اقلام ضروری برخوردار شدند.

مرتضی سلیمی اظهار کرد: در روزهای اولیه پس از زلزله، برای در امان ماندن از سرما و... چادرهای امدادی، والور، مواد غذایی اولیه مانند کنسروجات و آب معدنی در میان زلزله زدگان توزیع شد.

وی افزود: اکنون اوضاع تمامی شهرستان‌ها و روستاهای تابع زلزله‌زده آرام و از نظر اقلام و تجهیزات خوب است و این مناطق همه اقلام اساسی را دریافت کردند. تا کنون ۷۳ هزار و ۷۱۰ تخته چادر، ۲۱ هزار و ۵۳۳ تخته چادر و ۵۳ هزار و ۹۳۳ عدد موکت بین زلزله زدگان توزیع شده است.

سلیمی همچنین از توزیع ۵۷۲ هزار و ۶۱۲ عدد کنسرو و ۶۵۷ هزار و ۶۹۰ بطری آب معدنی نیز بین زلزله زدگان خبر داد. همچنین از ابتدای امروز اقلام ۷۲ ساعته از جمله البسه، مواد غذایی، وسایل بهداشتی و... نیز توزیع می‌شود.

رییس سازمان امداد و نجات با تاکید بر اینکه نیروهای امدادی تمام تلاش خود را در راستای توزیع عادلانه اقلام می‌کنند، افزود: از روز دوشنبه اقلام یک‌ماهه با درج در دفترچه امدادی میان زلزله زدگان توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: اکنون تمام اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان به میزان کافی موجود است و مردم نوع دوست کمک‌های خود را با اعتماد به جمعیت هلال احمر به شماره حساب ۹۹۹۹۹ واریز کنند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان