تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

مشکل شهرداری تهران برای حقوق دادن به ۱۳ هزار نیرویی که امسال جذب شدند

معاون مالی و اقتصاد شهری و شهرداری تهران گفت: در چند ماه بیش از ١٣ هزار نفر در شهرداری در سالجاری جذب شدندکه باید به آنها حقوق دهیم.

رویداد۲۴-معاون مالی و اقتصاد شهری و شهرداری تهران گفت: در چند ماه بیش از ١٣ هزار نفر در شهرداری در سالجاری جذب شدندکه باید به آنها حقوق دهیم.

سمیع الله حسینی مکارم در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار کرد: تا پایان سال در راستای شفافیت مالی، قراردادهای بیش از یک میلیارد به روی سامانه قراردادها قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر هزینه‌های فاقد شهرداری در زمان احمدی نژاد گفت: من هم مثل شما در مورد هزینه های فاقد شهرداری در زمان احمدی نژاد شنیده‌ام اما هنوز برای بررسی وارد نشده‌ایم.

هنوز بررسی برای هزینه های فاقد دوران قالیباف انجام نشده است.

به گفته مکارم، بیش از ١٣ هزار نفر در شهرداری در سالجاری جذب شدند و جالب است بدانید که وزارت ورزش و جوانان در کل کشور 7000 نیرو دارد، وزارت صنعت ۳۵۰۰ نیرو دارد اما در شهرداری در چندماه ١٣ هزار نفر اضافه شدند که باید به آنها حقوق دهیم!

مکارم ادامه داد: ١٨ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی به بانکها داریم که سالانه ٧ هزار میلیون بابت سود تسهیلات پرداخت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت قبلی شهر تهران مدعی بود۱۴۰۰۰ میلیارد تومان دولت به شهرداری بدهکار است، افزود: از این مبلغ ۸۰۰۰ میلیارد تومان دولت مجاز به پرداخت آن بوده است و تنها ۵۶۰۰۰ میلیارد تومان دولت مکلف به پرداخت آن است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مظاهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
فعلا آقایون دارند آمار میدن یکی میگه 68000 نفر یکی میگه 13000 نفر یکی میگه این افراد تازه جذب شدند و...
از اعضا شورای شهر گرفته تا شهردار و معاونینش فقط دارند آمار و با اعاداد بازی میکنند . اگر آمارتون درسته بیاین جزئیات این افراد و سابقه ای که دارند و راهکاری که دارین توضیح بدین نه اینکه 3 ماه از عمر مدیریتون گذشته و فقط دارین به مردم عدد میدین!!!
نظرات شما
پیشخوان