تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶

حریق در کارگاه تولید ابر و اسفنج

سخنگوی آتش‌نشانی از مهار آتش در یک کارگاه تولید ابر و اسفنج خبر داد.

رویداد۲۴-سخنگوی آتش‌نشانی از مهار آتش در یک کارگاه تولید ابر و اسفنج خبر داد.سید جلال ملکی درباره جزییات این آتش‌سوزی گفت: ساعت 12:03آتش سوزی در کارگاه تولید ابر و اسفنج در جاده ورامین ابتدای جاده قلعه‌نو شهرک صنعتی عشق‌آباد به سامانه 125 اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله ایستگاه 86 با امکانات کامل به محل اعزام شدند. محل حادثه سوله‌ای به وسعت هزار متر مسقف بود که داخل آن مقادیر زیادی ابر و اسفنج تولید شده نگهداری می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در فضای باز ضلع شرقی این سوله به وسعت 120 متر که متعلق به همین ملک بود و با سقف‌‌های کاذب پوشیده شده بود. آتش قسمت آغاز و به سرعت در حال گسترش به اجناس داخل سوله بود و براثر حرارت زیاد سقف‌های کاذب این بخش تبخیر شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و از گسترش  بیشتر و سرایت آتش به داخل سوله جلوگیری شد. در ساعت 12:52 دقیقه عملیات به پایان رسید.

او تاکید کرد: در کارگاه‌هایی که اسفنج وجود دارد بسیار قابل اشتعال است و دود حاصل از آن از جمله آلاینده‌های بسیار خطرناک و مسموم کننده است و می‌تواند برای افراد بسیار خطرناک باشد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان