تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶

دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکل زلزله زدگان را حل کند

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه برخورد مردم آسیب دیده منطقه زلزله‌زده با این حادثه نشان دهنده بزرگی آن ها است و باید قدردان این منش والای این عزیزان باشیم.

رویداد۲۴-رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه برخورد مردم آسیب دیده منطقه زلزله‌زده با این حادثه نشان دهنده بزرگی آن ها است و باید قدردان این منش والای این عزیزان باشیم.غلامرضا تاج گردون؛ رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نشست مدیریت بحران سرپل ذهاب اظهار داشت: امیدواریم مجلس بتواند به کاهش آلام مردم آسیب دیده منطقه کمک کند و در کار مسوولان منطقه نیز تسهیل‌گری کند.

وی افزود: نحوه برخورد مردم آسیب دیده منطقه با این حادثه نشان دهنده بزرگی آن ها است و باید قدردان این منش والای این عزیزان باشیم.خراب شدن ساختمان های اداری در زلزله که با پول بیت المال ساخته شده اند، اتفاق نامیمونی است.

تاجگردون گفت:تهدید فعلی را باید تبدیل به یک فرصت کنیم و مشکلات موجود را حل نماییم.اگر مجلس به دولت کمک نکند، دولت به تنهایی نمی تواند مشکل زلزله زدگان را در قالب قوانین موجود حل کند.

وی افزود:مردم منطقه دچار مشکلات بسیاری شده اند و باید بسترها را به گونه ای فراهم کنیم تا مردم به زندگی برگردند.تلا ش می کنیم هفته آینده یک مصوبه را با دید تبدیل تهدید به فرصت و بازگرداندن زندگی به مردم در مجلس مصوب شود.

تاجگردون گفت:باید کمک های تسهیلاتی به زلزله زدگان بر اساس افزایش تورم ها تعیین شوند. مجلس کمک می کند ردیف متمرکزی را در بودجه سال آینده بگنجاند، ولی همه بار بازسازی را روی این ردیف نگذارید.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان