تاریخ انتشار: ۲۳:۳۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶

پروژه دیگری از استکبار جهانی در منطقه به شکست انجامید

وزیر اطلاعات در پیامی با تبریک شکست داعش به رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: پروژه دیگری از استکبار جهانی و دولت‌های دست نشانده منطقه‌ای آنان در منطقه به شکست انجامید.

رویداد۲۴-وزیر اطلاعات در پیامی با تبریک شکست داعش به رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: پروژه دیگری از استکبار جهانی و دولت‌های دست نشانده منطقه‌ای آنان در منطقه به شکست انجامید.عراق، لبنان، افغانستان، پاکستان و اقصی نقاط جهان حاصل شده است.

در بخش دیگر پیام وزیر اطلاعات آمده است: خون مطهر خیل شهیدان سرافراز مدافع حرم و رزمندگان رشید و گمنام آن دیار چنان حماسه عاشورای سید و سالار شهیدان اباعبدالله حسین(ع) نه تنها مسلمانان بلکه همه بشریت را مرحون و مدیون خود ساخته است.

وی در ادامه این پیام نوشت: وظیفه خود می‌دانم با یادکرد نقش بی‌بدیل فتوای جهاد مرجعیت آیت‌الله العظمی سیستانی و سالار مقاومت لبنان سید حسن نصرالله، به ویژه فرماندهی هوشمند و سلحشور سردار سلیمانی، از نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهدای آنان که در جبهه‌های عراق سوریه و لبنان به یاری نیروهای مقاومت شتافتند و در داخل کشور در ناکام گذاردن ده‌ها عملیات آنان امنیت بی‌بدیلی را مردم قدرشناس و شهید پرور هدیه دادند یاد کنم.

علوی در پایان پیام خود آورده است: اینجانب از طرف خود و تمامی سربازان شما در وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، این دستاورد عظیم تاریخ‌ساز را به حضرت عالی صمیمانه تحنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال مسئلت دارم پرچم مقدس نهضت جهانی اسلام به دست جنابعالی تا ظهور بقیه‌الله الاعظم (عج) پایدار و سرافراز در به اهتزاز باقی بماند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان