تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۶

شکست داعش در سایه تلاش‌های ایران و ترکیه محقق شد

رییس‌جمهوری روسیه در سخنان خود در نشست سه‌جانبه سوچی، به تمجید از نقش ایران و ترکیه در مبارزه علیه تروریسم و کمک به شکست داعش پرداخت.

رویداد۲۴-رییس‌جمهوری روسیه در سخنان خود در نشست سه‌جانبه سوچی، به تمجید از نقش ایران و ترکیه در مبارزه علیه تروریسم و کمک به شکست داعش پرداخت.«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه طی سخنانی در نشست سه جانبه در شهر سوچی ضمن تشکر از نقش فعال روسای جمهور ترکیه و ایران در حل بحران سوریه، خاطرنشان کرد که در سایه تلاش‌های ترکیه و ایران، داعش در سوریه شکست خورد.

پوتین گفت: «در سایه تلاش‌های ترکیه و ایران، داعش در سوریه شکست خورد.»

وی افزود: «بدون نقش فعال سران ترکیه و ایران، پایان روند نظامی در سوریه ممکن نبود. اکنون وارد مرحله جدیدی برای حل سیاسی بحران سوریه شده‌ایم. در سایه تلاش‌های ترکیه و ایران، از تجزیه سوریه جلوگیری شد. بدین ترتیب ممکن است این جنگ چندین ساله پایان یابد.»

رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه ترکیه، روسیه و ایران برای موثر واقع شدن کنگره ملی سوریه تلاش خواهند کرد، گفت: «مردم سوریه سرنوشت خود و کشورشان را خودشان تعیین خواهند کرد. آسان نبودن روند اصلاحات آشکار است. لازم است تمامی طرف‌ها از جمله دولت سوریه، از خود فداکاری نشان دهند. مذاکرات امروز با سران ترکیه و ایران نتایج خوبی برای حفظ تمامیت ارضی سوریه به دنبال خواهد داشت.»

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان