تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۶

110 چالش تهران / زلزله‌ در تهران ۴میلیون قربانی می‌گیرد

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: ۱۱۰ چالش را در تهران بررسی کردیم. اگر زلزله‌ای رخ دهد، چهار میلیون کشته خواهد داد.

رویداد۲۴-دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: ۱۱۰ چالش را در تهران بررسی کردیم. اگر زلزله‌ای رخ دهد، چهار میلیون کشته خواهد داد.  حسین کمالی در کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با اشاره به ناهنجاری‌های اجتماعی گفت که ۲ میلیون معتاد در جامعه شوخی نیست و در هر ساعت ۱۸ طلاق داریم.

دبیرکل حزب اسلامی کار ادامه داد: از سر و ته بیکاری زدند و گفتند پنج میلیون و ۳۰۰ هزار بیکار داریم که رقمش خیلی بیشتر است. در دنیا علم هر پنج سال یک بار، دو برابر می شود. در اروپا تا رنسانس صورت نگرفت علم پیشرفت نکرد، در غرب اولین قطار در موزه است و ما در حال ساخت آن هستیم.

کمالی افزود: بر اساس برنامه ۲۰۲۰ باید هوشمند باشیم، مسکن و خودرو هوشمند خواهد شد. دانش به سرعت در حال پیشرفت است. گروهی که وظیفه انتقال علم و دانش را در کشور دارند، باید به آخرین علم دنیا مسلط باشند. با قدم برداشتن عادی نمی‌توانیم جلو برویم. لحظه به لحظه فاصله ما در حال زیاد شدن است. با تغییر و تحول در آموزش و پرورش و متون آموزشی می‌توانیم عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر انتقال، درست در کشور ما شکل بگیرد، شاید بخشی از بیکاری ما که حاصل سیاست‌های اقتصادی غلط ۵۰ سال گذشته است، درست شود. در همین زلزله رادیوی خودمان حرف یکی را پخش می‌کرد که می‌گفت این کار خدا بوده و دیگری می‌گفت حاصل گناه است. باید زیر ساخت‌های فرهنگی را درست کنیم. باید خودمان را بازسازی کنیم تا جامعه ما پیشرفت داشته باشد.

دبیرکل حزب اسلامی کار ادامه داد: در بخش‌هایی از لحاظ تکنولوژی مانند غرب پیشرفت داشته‌ایم اما از لحاظ تمدنی خیر. هنوز هم در دنیا کشورهای هستند که سلاح کشتار جمعی تولید می‌کنند و بویی از تمدن نبرده‌اند. شما ببنید چقدر مسلمان در منطقه خاورمیانه کشته شده‌اند، آیا نمی‌دانند این مردم انسان و قابل احترام هستند. فشارها برای حقوق بشر وجود دارد اما حقوق انسانی خیر. برخلاف برادرم دکتر عارف معتقدم مردم به ما چک سفید امضا نداده‌اند و اگر درست عمل نکنیم، رای نخواهند داد. مردم با ما عقد اخوت نبسته‌اند.

وی همچنین گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به انتخابات اول انتقاداتی داشت که بعدها سعی کردیم شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را به وجود آوریم. ما برنامه‌ای برای انتخابات ارائه دادیم اما دو سال است که انجام نشده؛ ما به مردم وعده داده‌ایم. در شورای شهر برنامه داده‌ایم، ما گروه بی‌برنامه‌ای نبوده‌ایم. ما ۱۱۰ چالش را در تهران بررسی کردیم. اگر زلزله‌ای رخ دهد، چهار میلیون کشته خواهد داد.

کمالی افزود: ما برنامه داریم و اعضای شورای شهر باید آن را اجرا کنند و بر این اساس می‌توانیم رای بیاوریم. فکر می‌کنیم باید رفتار صادقانه با مردم داشته باشیم و اگر اعتمادشان را جلب کنیم، رای خواهیم آورد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان