تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶

چهار کشته و ۱۳ مجروح در حوادث رانندگی روز گذشته

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تصادف یک دستگاه سواری پراید و تریلی ولولو در استان چهارمحال و بختیاری، منجر به کشته شدن چهار نفر شد.

رویداد۲۴-رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تصادف یک دستگاه سواری پراید و تریلی ولولو در استان چهارمحال و بختیاری، منجر به کشته شدن چهار نفر شد.سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١٠ صبح پنجشنبه و در کیلومتر ٥٥ محور یاسوج اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه لردگان - رامهرمز  تصادف یک دستگاه سواری پراید و تریلی ولولو در استان چهارمحال و بختیاری که منجر به کشته شدن چهار نفر شد، به علت تجاوز به چپ راننده پراید بوده است.

وی همچنین به تصادف بین یک دستگاه تریلی ولوو و اتوبوس ولوو در استان لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این تصادف در کیلومتر یک محور خرم آباد - بروجرد و ساعت ٢٦ دقیقه بامداد پنجشنبه اتفاق افتاده و یک نفر کشته (سرنشین اتوبوس) و یک نفر مجروح (سرنشین اتوبوس)به جای گذاشته است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلبس راهور ناجا اضافه کرد: علت تصادف، گردش به طرز غلط راننده تریلی ولوو بوده است. اتوبوس متعلق به تعاونی ۱۵ امیدیه خوزستان با هشت نفر مسافر از مبدا خوزستان به مقصد تهران در حرکت بوده است.

رحمانی با اشاره به سانحه واژگونی وانت تویوتا در شمال سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ساعت ١٣:٣٠ ظهر جمعه، واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا، در کیلومتر ٢٨ محور هیرمند اتفاق افتاد که این تصادف ١١ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت تصادف، بی توجهی راننده به جلو بوده است.

وی همچنین درباره تصادف سواری سمند و اتوبوس بنز در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان داد: این بار تصادف در کیلومتر هشت محور کلیبر اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری سمند و اتوبوس بنز باهم تصادف کرده‌اند. تصادف، ساعت١٨:٣٠ پنجشنبه روی داده که منجر به مجروح شدن دو نفر (سرنشین سمند) شده است. علت تصادف، انحراف به چپ راننده سمند بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در ساعت ١٦:٣٠ پنجشنبه، تصادف یک دستگاه سواری پیکان و اتوبوس بنز در کیلومتر ٤٠ جاده امامزاده علی اکبر منجر به مجروح شدن یک نفر سرنشین پیکان شد.علت این تصادف، رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده پیکان بوده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان