تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶

تفاوت روز شکرگزاری اوباما با ترامپ (تصاویر)

این هفته نخستین شکرگزاری دونالد ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور ایالات‌متحده خواهند بود. اما همان‌طور که همین اولین‌ها در مسائل دیگر نیز در مورد ترامپ و باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا یکسان نبوده، اینبار هم آمریکایی‌ها این دو سیاست‌مدار را با هم مقایسه کرده‌اند.
رویداد۲۴- این هفته نخستین شکرگزاری دونالد ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور ایالات‌متحده خواهند بود. اما همان‌طور که همین اولین‌ها در مسائل دیگر نیز در مورد ترامپ و باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا یکسان نبوده، اینبار هم آمریکایی‌ها این دو سیاست‌مدار را با هم مقایسه کرده‌اند.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از ایندیپندنت، بر اساس گزارش‌های منتشرشده رئیس‌جمهور فعلی آمریکا قصد دارد آخر هفته خود را در فلوریدا به بازی گلف و صرف شام با اعضای جامعه نخبگان بگذارند که البته در مورد ترامپ چندان هم غیرمعمول نیست.

اوباما و ترامپ تقریباً در تمامی موارد، از تفریحات و هالووین گرفته تا بازدید از قربانیان بلایای طبیعی با هم فرق دارند. در این مورد نیز اوباما عید شکرگزاری را بجای بازی گلف یا فریاد زدن دستاوردهایش –آن‌طور که ترامپ انجام داده- اغلب به همراه همسر و دخترانش با ارائه غذا به افراد نیازمند می‌گذراند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان