تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

کودکان داعشی دو دست و سر یک متهم به جاسوسی را قطع کردند (فیلم و تصاویر 18+)

قصابان خون‌خوار داعشی مخوف‌ترین فیلم خود را منتشر کردند که در آن کودکی با کمتر از 10 سال سن مقابل یک سر بریده ایستاده و جاسوسان را تهدید به مرگ می‌کند.
رویداد۲۴- قصابان خون‌خوار داعشی مخوف‌ترین فیلم خود را منتشر کردند که در آن کودکی با کمتر از 10 سال سن مقابل یک سر بریده ایستاده و جاسوسان را تهدید به مرگ می‌کند.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از دیلی میل، یک پسر بچه که به‌طور کامل استتار شده، بخشی از یک مراسم اعدام توسط داعش بود که در نهایت به زندگی شخصی که به جاسوسی متهم شده بود، پایان داد.

نیروهای داعش نخست دست‌های این شخص را با زنجیر به درخت بستند و این در حالی بود که او به جرایم خود اعتراف می‌کرد.

بعد دو پسر بزرگ‌تر که به نظر می‌رسد در اواخر دوره نوجوانی باشند، نزدیک می‌شوند و دستان این مرد را با شمشیرهای بزرگ قطع می‌کنند.

یکی از این دو پسر سر قربانی را با چاقویی که پسر کوچک‌تر قبلاً در چکمه کوچکش جای داده بود می‌زند و سخنرانی که به‌خوبی مشخص است به او آموخته‌اند را ایراد می‌کند.

گفته می‌شود که این مرد جاسوس آمریکا بوده و اعدام کنندگان نیز کودکان یتیمی بودند که والدین خود را در حملات هوایی از دست دادند.

این فرد متهم به جاسوسی پس‌ازآنکه برای رد کردن اطلاعات به پاکستان و نیروهای آمریکایی در افغانستان دستگیر شد، قربانی نمایش داعش شد.

این فیلم هشت دقیقه‌ای داعش در استان خراسان (به ادعای حکومت خود خوانده عراق و شام، افغانستان و پاکستان جزو استان خراسان این حکومت جعلی است) منتشر شد. 


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
0
کودکان نه ، بگید : تخم شمر ، تخم یزید . لعنت بر پدر و مادرشان با این شیاطینی که پس انداختند .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
داعش نعمتی بود خخخخخخخ خدا رحمتشان کند به یه داعشی میگفتن دست بذار رو دکمه انتحاری و تمام میروی بهشت رسول الله و دوستانت در بهشت منتظر تو هستن خخخخخخخخخخخ خدا شفا شون بده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان