تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶

اعتصاب بازیکنان نفت آبادان شکست

بعد از برگزاری جلسه فراز کمالوند و علی عیسی زاده، تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت دقایقی پیش از سر گرفته شد.

رویداد۲۴-بعد از برگزاری جلسه فراز کمالوند و علی عیسی زاده، تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت دقایقی پیش از سر گرفته شد. جلسه تمرینی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دقایقی پیش با صحبت‌های فراز کمالوند آغاز شد. کمالوند در این جلسه تمرینی با تاکید بر این موضوع که شرایط تیم فوتبال صنعت نفت با سایر تیم‌های بدون هوادار متفاوت است از بازیکنان تیمش خواست که با وجود مشکلات موجود به خاطر هواداران این تیم در تمرین پیش از مسابقه با پرسپولیس حاضر شوند.
در جلسه برگزار شده میان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان و سرمربی این تیم مقرر شد که مشکلات چند روز گذشته این مجموعه به‌زودی مرتفع شود. بازیکنان صنعت نفت فردا صبح برای رویارویی پرسپولیس عازم تهران می‌شوند.
به گزارش ، بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان از روز گذشته به‌خاطر مشکلات مالی اعتصاب کرده بودند و ظهر امروز (شنبه) هم در محل تمرین تیم‌شان حاضر نشدند، اما حالا پس از جلسه کمالوند با عیسی‌زاده، آنها هم حاضر شدند تمرینات خود را در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس از سر بگیرند.
تیم صنعت نفت آبادان دوشنبه هفته جاری در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم پرسپولیس می‌رود.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان