تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶

تعلیق فرمانده ارتش اسرائیل پس از دزدیدن میوه از یک دست‌فروش فلسطینی (فیلم و تصاویر)

فیلمی از فرمانده ارتش اسرائیل که برای حفظ صلح به کرانه باختری اعزام شده بود، منتشر شده که وی را در حال دزدیدن سیب از یک دست‌فروش فلسطینی نشان می دهد و حال پرونده‌ای برای رسیدگی به این مسئله گشوده شده است.
رویداد۲۴- فیلمی از فرمانده ارتش اسرائیل که برای حفظ صلح به کرانه باختری اعزام شده بود، منتشر شده که وی را در حال دزدیدن سیب از یک دست‌فروش فلسطینی نشان می دهد و حال پرونده‌ای برای رسیدگی به این مسئله گشوده شده است.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از روزنامه اسرائیلی هاآرتص، سربازهایی از تیپ پیاده‌نظام گیواتی به هبرون اعزام شده‌اند تا در پی اعلام انتقال سفارت آمریکا به قدس، این منطقه را تحت کنترل داشته باشند. در این میان یک فرمانده اسرائیلی چرخ‌دستی یک فروشنده را می‌بیند که صاحبش به دلیل شرایط، محل را ترک کرده است.

در فیلمی که به‌طور گسترده در اینترنت منتشر شده، این فرمانده گروه سه سیب را از چرخ‌دستی برمی‌دارد و آن را با سربازان همراهش تقسیم می‌کند.

بلافاصله پس از انتشار این فیلم، ارتش اسرائیل پیگیری‌ها را آغاز کرد و مشخص شد که این فرمانده از اینکه دست‌فروش مجبور به ترک چرخ‌دستی خود شده، سوءاستفاده کرده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل تأیید کرد که وی میوه را از چرخ‌دستی برداشته و تأکید کرد که این فرمانده تعلیق شده و با تنبیه انضباطی روبرو خواهد شد.

تعلیق فرمانده ارتش اسرائیل پس از دزدیدن میوه از یک دست‌فروش فلسطینی (فیلم و تصاویر)


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان