تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶
آخرین وضعیت بیت کوین در بازار جهانی؛

کاهش قیمت بیت کوین تا 66 میلیون تومان/ سقوط آزاد 18 میلیون تومانی بیت کوین تنها در یک روز

قیمت بیت کوین تا 13 هزار دلار کاهش پیدا کرد که باعث شد تا قیمت این پول دیجیتال سقوط آزاد 18 میلیون تومانی در بازار ایران داشته باشد.
رویداد۲۴-قیمت بیت کوین تا 13 هزار دلار کاهش پیدا کرد که باعث شد تا قیمت این پول دیجیتال سقوط آزاد 18 میلیون تومانی در بازار ایران داشته باشد.

قیمت بیت کوین بعد از چند جهش بزرگ، از مرز 15 هزار دلار آمریکا عبور کرد و انتظار می‌رفت تا سال جدید میلادی، این روند همواره صعودی باشد و طی روزهای آینده به بیش از 17 هزار دلار برسد اما با افزایش عرضه بیت کوین و کاهش تقاضا،  قیمت بیت کوین دچار سقوط آزاد شد و اولین کاهش قیمت بسیار بزرگ خود را تجربه کرد. بیت کوین روز گذشته در ایران 78 تا 84 میلیون تومان قیمت داشت این در حالی است که با کاهش قیمت بیت کوین امروز قیمت این ارز در بازار ایران 61 تا 66 میلیون تومان است.

با توجه به آمار قیمت بیت کوین در روز گذشته، قیمت بیت کوین که در هفته جاری با چند جهش قیمت از 13 هزار دلار به 15 هزار دلار و سپس 16 هزار دلار صعود کرده بود و حتی دقایقی در 17 هزار دلار قرار گرفت حالا به جایگاه اصلی یعنی 13 هزار دلار آمریکا برگشته است؛ در حقیقت با افزایش عرضه بیت کوین و کاهش خریداران در روز اخیر، تب بیت کوین کاهش یافت وبه قیمت اصلی و واقعی خود رسیده است. هم اکنون قیمت بیت کوین در مرز 13 هزار دلار دارای نوسان است و با توجه به رفتار جدید این پول دیجیتال  انتظار می‌رود در چند روز آینده شاهد ثبات قیمت یا کاهش قیمت تدریجی و آرام بیت کوین خواهیم بود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان