تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶

مدعیان هم بودند، تیم ملی وزنه برداری قهرمان می شد

سید ایوب موسوی یکی از وزنه بردارانی بود که در مسابقات جهانی 2017 آنهایم در آمریکا، موفق به کسب مدال شد.

رویداد۲۴-سید ایوب موسوی یکی از وزنه بردارانی بود که در مسابقات جهانی 2017 آنهایم در آمریکا، موفق به کسب مدال شد. وی این رقابت ها و در حرکت یک ضرب و اولین حرکت خود، وزنه 166 کیلوگرم را انداخت اما در دومین حرکت موفق به مهار این وزنه شد. او در سومین حرکت درخواست وزنه 171 کیلوگرم را داد که به راحتی موفق به مهار آن شد و در نهایت به عنوان پنجم بسنده کرد. موسوی در حرکت اول دوضرب خود نیز، وزنه 208 کیلوگرمی را مهار کرد. او در دومین حرکت نیز وزنه 214 کیلوگرمی را بالای سر برد اما در حرکت سوم نتوانست وزنه 218 کیلویی را بالای سر ببرد و در نهایت با مجموع 385 کیلوگرم به کارش پایان داد و صاحب مدال برنز حرکت دوضرب و مجموع شد.

این وزنه بردار آبادانی در گفت و گویی که با «» داشت، درباره شرایط تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جهانی چنین صحبت کرد: « خوشبختانه ما در مسابقات جهانی که در آمریکا برگزار شد، شرایط خوبی داشتیم و موفق شدیم به برای اولین بار به قهرمانی جهان دست پیدا کنیم که بسیار ارزشمند بود و باعث خوشحالی مردم شد.»
وی درباره مدال برنزی که در دسته 94 کیلوگرم کسب کرد، چنین توضیح داد:« من امیدوار بودم که بتوانم در مسابقات جهانی مدال خوشرنگ تری را کسب کنم اما در روز مسابقه نتوانستم به وضعیت ایده آلی که مد نظرم بود، دست پیدا کنم و در نهایت به مدال برنز رسیدم اما همین که مدال گرفتم باز هم خدا را شکر می کنم.»
موسوی درباره این که گفته می شود تیم های بزرگی مانند روسیه و چین محروم بودند و همین موضوع باعث قهرمانی تیم ملی وزنه برداری ایران شده است، چنین واکنشی داشت:« اصلا این طور نیست. اگر همین تیم هایی که نام بردید هم حضور داشتند، باز هم تیم ایران قهرمان می شد. چرا که تیم ما وزنه برداران آماده ای را در ترکیب خود داشت و همان طور که دیدید، اکثر آنها هم به مدال دست پیدا کردند.»
وی به این که وزنه برداران منتظر دریافت پاداش هستند، یادآور شد:« آقای علی مرادی قول هایی به ما داده اند که امیدوارم هر چه زودتر برآورده شود اما بچه ها منتظر پاداش های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم هستند تا بتوانند همین طور با انگیزه به کارشان ادامه دهند.»

 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان