تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۲۰ آذر ۱۳۹۶

سرخ پوشان دیدار با صنعت نفت آبادان معرفی شدند

برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار روز دوشنبه سرخ پوشان مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال 11 بازیکن خود را معرفی کرد.

رویداد۲۴-برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار روز دوشنبه سرخ پوشان مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال 11 بازیکن خود را معرفی کرد. برای این دیدار که امروز از ساعت 16 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی انجام می شود، علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور در ترکیب اولیه پرسپولیس به میدان می روند.

سرخپوشان در حالی از نماینده فوتبال آبادان میزبانی می کنند که با 33 امتیاز، قهرمان نیم فصل هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال شده اند. صنعت نفت آبادان نیز با 21 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی ایستاده است.
البته در صورتی که پرسپولیس موفق به کسب سه امتیاز این دیدار شود، اختلاف امتیاز خود را با پارس جنوبی جم به عنوان مهمترین تعقیب کننده و تیم دوم جدول به هفت امتیاز می رساند. در طرف مقابل نیز در صورت کسب سه امتیاز از سوی شاگردان «فراز کمالوند» سرمربی تیم نفت، این تیم آبادانی به رده پنجم جدول رده بندی صعود خواهد کرد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان