تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۰ آذر ۱۳۹۶

شهردار نیویورک: انفجار منهتن "تلاش برای حمله تروریستی" بود

صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در ترمینال اتوبوس "پورت اتوریتی" منهتن که بزرگ‌ترین ترمینال اتوبوس در امریکاست و در نزدیکی میدان تایمز نیویورک قرار دارد، انفجاری رخ داد که پلیس نیویورک یک نفر را در این باره دستگیر کرد و شهردار نیویورک گفت، این انفجار یک "تلاش برای حمله تروریستی" بوده است.

رویداد۲۴-صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در ترمینال اتوبوس "پورت اتوریتی" منهتن که بزرگ‌ترین ترمینال اتوبوس در امریکاست و در نزدیکی میدان تایمز نیویورک قرار دارد، انفجاری رخ داد که پلیس نیویورک یک نفر را در این باره دستگیر کرد و شهردار نیویورک گفت، این انفجار یک "تلاش برای حمله تروریستی" بوده است. شیء منفجر شده یک بمب دست‌ساز بوده که زودتر از موعد و به طور ناقص منفجر شده است. پلیس فرد بازداشت شده را "عقائدالله" ۲۷ ساله معرفی کرده و طبق تحقیقات اولیه پلیس، این فرد یک شی‌ء انفجاری دست‌ساز را به خود بسته بوده که در مکان مورد نظر خود منفجر کند اما ماده انفجاری زودتر عمل کرده است.

بنا بر گزارش پلیس نیویورک، چهار نفر در اثر این انفجار مجروح شده‌اند که جراحت هیچ یک از آنها خطرناک نیست.

در پی این حادثه، سه خط مترو که ایستگاه هایشان با محل انفجار تلاقی داشت، تخلیه شدند اما چند ساعت بعد، دو ایستگاه به وضعیت عادی برگشت. بیل دبلاسیو، شهردار نیویورک نیز گفت، در حال حاضر هیچ تهدید مشخص دیگری شهر را تهدید نمی‌کند که مقامات از آن مطلع باشند.

 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان