تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶

«اسنپ چت» اولویت نوجوانان امریکایی

آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد حدود نیمی از نوجوانان امریکایی اسنپ چت را به عنوان شبکه‌ اجتماعی نخست خود انتخاب کرده‌اند.

رویداد۲۴-آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد حدود نیمی از نوجوانان امریکایی اسنپ چت را به عنوان شبکه‌ اجتماعی نخست خود انتخاب کرده‌اند.مطالعات موسسه پژوهشی و سرمایه‌گذاری Piper Jaffray نشان می‌دهد که این روزها اسنپ چت در میان نوجوانان امریکایی بیش از همیشه محبوب شده است.

این موسسه که هر بهار و پاییز درباره رفتار کاربران در شبکه‌های اجتماعی تحقیقاتی انجام می‌دهند، در آخرین گزارش خود آورده‌ است 47درصد از نوجوانان شرکت کننده در نظرسنجی، اسنپ‌چت  را به عنوان شبکه اجتماعی برتر خود انتخاب کردند که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش 39درصدی داشته است. طبق این گزارش، همچنین در پاییز امسال 24درصد نوجوانان از اینستاگرام، 9درصد از فیس‌بوک و 7درصد هم از توئیتر استفاده می‌کردند.

همچنین اگر بخواهیم نگاهی به گذشته داشته باشیم، باید گفت که در سال 2015 اسنپ چت جزو کم طرفدارترین اپلیکیشن‌ها بود. گزارش این موسسه  نشان می‌دهد که از سال 2015 تاکنون اینستاگرام در زمره شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار محسوب نمی‌شود.

گفتنی است که در بهار امسال نیز این رقم برای اینستاگرام 23درصد، توئیتر و فیس‌بوک 11درصد بوده است. اگر هم بخواهیم به سال 2016 نگاهی بیندازیم، 24درصد از نوجوانان به اینستاگرام روی خوش نشان دادند و توئیتر و فیس‌بوک نیز هرکدام 13درصد از نوجوانان امریکایی را جذب خود کرده بود.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان