تاریخ انتشار: ۲۳:۰۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶

نحوه تشکیل هیات‌های تطبیق مصوبات شهرستان‌های استان تهران در شوراها تعیین شد

نمایندگان نحوه تشکیل هیات‌های تطبیق مصوبات شهرستان‌های استان تهران را در طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها تعیین کردند.

رویداد۲۴-نمایندگان نحوه تشکیل هیات‌های تطبیق مصوبات شهرستان‌های استان تهران را در طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها تعیین کردند.نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس که به بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران اختصاص داشت، ماده ۳ این طرح را به تصویب رساندند.

بر اساس مصوبه امروز مجلس در ماده ۳ این طرح که به عضویت پیروان ادیان الهی در شوراهای شهر و روستا اختصاص دارد، هیات تطبیق مصوبات شهرستان‌های استان تهران به شرح زیر تشکیل می‌شود:

الف ـ هیات تطبیق مصوبات تهران، شهر ری و تجریش به عضویت و ریاست فرماندار تهران و عضویت یک قاضی به انتخاب رییس قوه قضاییه و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به انتخاب این شورا تشکیل می‌شود. در این خصوص مصوباتی که به شهر ری و تجریش مربوط می‌شود با حضور فرمانداران ری و شمیرانات بررسی می‌شود.

ب ـ هیات تطبیق مصوبات شهرهای باقرشهر، کهریزک و حسن‌آباد فشافویه و قیامدشت به عضویت و ریاست فرماندار شهرستان ری و عضویت یک قاضی به انتخاب رییس قوه قضاییه و یکی از اعضای شورای اسلامی استان تهران به انتخاب این شورا تشکیل می‌شود.

ج ـ هیات تطبیق مصوبات شهرهای اوشان، فشم، میگون، شمشک و لواسان به عضویت و ریاست فرماندار شهرستان شمیرانات و عضویت یک قاضی به انتخاب رییس قوه قضاییه و یکی از اعضای شورای اسلامی استان تهران به انتخاب این شورا تشکیل می‌شود.

دـ هیات تطبیق مصوبات شورای اسلامی شهرهای بوهمن و پردیس به عضویت و ریاست فرماندار شهرستان پردیس و عضویت یک قاضی به انتخاب رییس قوه قضاییه و یکی از اعضای شورای اسلامی استان تهران به انتخاب این شورا تشکیل می‌شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان