تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۶
ذبیح‌الله پورشیب:

انتصاب خرم را به فال نیک می‌گیرم/ باید فرهنگ احترام به پیشکسوت در میان ورزشکاران نهادینه شود

قهرمان کاراته جهان گفت: خرم از بدنه ورزش است و از مشکلات و پتانسیل های صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش به خوبی آشنایی دارد.
رویداد۲۴- ذبیح الله پور شیب قهرمان کاراته جهان با استقبال از انتصاب محمد خرم به عنوان سرپرست صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: ابتدا جا دارد بنده از وزیر ورزش و جوانان بابت این انتصاب تشکر و قدردانی کنم، به هر حال آقای خرم از بدنه ورزش است و از مشکلات و پتانسیل های این ارگان مهم به خوبی آشنایی دارد و این انتصاب را بنده به فال نیک می گیرم.

وی در ادامه اظهار داشت: من معتقدم جایگاه پیشکسوت در ورزش ما از دیرباز جایگاه رفیع و بسیار بالایی بوده است و این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است که ما به سمتی حرکت کنیم که فرهنگ احترام به پیشکسوت در میان ورزشکاران جوان که به تازگی می خواهند به ورزش حرفه ای ورود کنند والبته سایر ورزشکاران نهادینه شود.

قهرمان کاراته جهان درپایان تصریح کرد: اینکه ورزشکاران بدانند در دوران ورزش حرفه‌ای و زمان بازنشستگی ارگانی از آنها حمایت می کند، باعث دلگرمی بیشتر آنها می‌شود و من برای آقای خرم و سایر همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

منبع: برنا

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان