تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

تهدیدخبرنگاران‌برای‌‌خبر ابوالمشاغل‌ وزارت‌کار

پس از انتشار و بازتاب گسترده خبر چندشغله بودن ابراهیم صادقی فر مدیر چندشغله وزارت كار خبرنگار «پویش» اعلام كرد توسط افرادی ناشناس از طریق تماس تلفنی و با شماره ناشناس (پرایوت نامبر) تهدید شده است.
رویداد۲۴- پس از انتشار و بازتاب گسترده خبر چندشغله بودن ابراهیم صادقی فر مدیر چندشغله وزارت كار خبرنگار «پویش» اعلام كرد توسط افرادی ناشناس از طریق تماس تلفنی و با شماره ناشناس (پرایوت نامبر) تهدید شده است.

طی روزهای گذشته در تماس‌های كه با برخی از ادمین‎های کانال‌های تلگرامی گرفته‌شده است، افرادی مجهول‌الهویه كه خود را مأمور دادستانی معرفی کرده‌اند تهدید کرده‌اند، درصورتی‌که خبر «چندشغله بودن ابوالمشاغل وزارت كار» را حذف نکنند با آن‌ها برخورد امنیتی می‌شوند!

اما خبرنگار پویش با پیگیری حضوری از دفتر دادستانی تهران و كشور متوجه شد که این ادعا از اساس خلاف واقع است و تماسی از سوی دادستانی آن هم با آن شیوه امنیتی (شماره ناشناس، عدم معرفی و تهدید و ارعاب) غیرممكن دانست.

حال آقای ربیعی وزیر محترم کار که اکنون به دلیل انتصابات پر حاشیه با انتخاب مدیران چند شغله از جمله صادقی فر به عنوان ابوالمشاغل وزارت كار (سرپرست صندوق بازنشستگی کشور، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت کار، مشاور و مدیرکل دفتر وزیر و دبیر کمیته انتصابات وزارت کار) در آستانه استیضاح قرار دارد خوب است با توجه به سابقه امنیتی خود اعلام کنند چه كسی یا كسانی به دنبال ایجاد رعب و وحشت در میان اصحاب رسانه برای انتشار خبر ابوالمشاغل وزارت كار هستند؟

و چرا وزارت كار به‌جای ایجاد و بسترسازی برای حضور مدیران جوان رفیق‌بازی را با چندشغله كردن دوستان، سرلوحه كار خود قرار داده است؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
1
0
سلام.
سه هفته ای است که حکم معاونت فرهنگی آقای صادقی فر با امضای وزیر صادر شده است و جالبه که حکم شماره هم شده ولی تصویر حکم در سامانه برید؟ نیست!
تا الان که ایشان ابوالمشاغل بودند؛ نمی شد موضوع رو بخاطر حقوقی پیگیری کرد چون یک پست و سه حکم سرپرستی داشتند ولی الان دو پست سازمانی (مدیرکل حوزه وزارتی و معاونت فرهنگی) دارند که خلاف قانون است. دستگاه های نظارتی هم نمی دانند و توی وزارتخانه هم اوضاع درهم برهم تر از این حرفهاست که کسی پیگیر موضوع باشد!
خانه از پای بست ویران است!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
بابا ما چقدر ساده ايم كه نامه زديم به اين وزير كه خواهشن افراد دوشغله تو شستا حذف بشن آخه وزيرم وزيراي قديم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان