تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

تحقیق و تفحص از شهرداری رای نیاورد

طرح تحقیق و تفحص شهرداری تهران (دوران محمد باقر قالیباف) که در کمیسیون عمران مجلس طرح شده بود، در رای گیری کمیسیون تصویب نشد.
رویداد۲۴- طرح تحقیق و تفحص شهرداری تهران (دوران محمد باقر قالیباف) که در کمیسیون عمران مجلس طرح شده بود، در رای گیری کمیسیون تصویب نشد.

فرج الله رجبی، عضو کمیسیون عمران مجلس درباره این طرح گفت: طرح تحقیق وتفحص مدت ها در کمیسیون طرح شده بود و در رای گیری که روز یک شنبه هفته گذشته انجام شد، 8نفر به نفع تحقیق و تفحص و 8 نفر به عدم آن رای دادند.

 این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در مورد برابر شدن آرا آیین نامه مجلس ساکت است، افزود: ما نامه ای را برای هیات رییسه مجلس ارسال کردیم تا نظر خود را اعلام کنند.

این درحالی است که عزت الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون آیین نامه مجلس به طور قطع این طرح را رد شده می داند. یوسفیان گفت: هر طرحی برای تصویب باید نصف بعلاوه یک رای بیاورد که در این مورد چون آرا مساوی شده، قطعا رای نیاورده است.

این طرح توسط اعضای اصلاح طلب مجلس مطرح شده بود و انتظار می رفت تا از حمایت اعضای آن در کمیسیون عمران برخوردار شود، اما به گفته فرج الله رجبی از 23 عضو این کمیسیون در زمان رای گیری تنها 16 عضو حضورداشتند.

گفته می‎شود یکی از اعضای اصلاح طلب در هنگام رای گیری از جلسه خارج شده است.

منبع: برنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Turkey
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
0
اصلاح طلب پفیوز تکرار میکنم پفیوز
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
0
لطفا نام این نماینده باصطلاح اصلاح طلب را اعلام کنید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان