تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
حسن بیادی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

هر زمان فضای سیاسی شلوغ شد، شک نکنید گروهی در حال دزدی هستند/ اصولگرایان عاقل دنبال کمپین «پشیمانم» نمی‌روند

بیادی در این خصوص که راه افتادن کمپین‌هایی مانند «پشیمانم» در شرایط کنونی توسط اصولگرایان بین مردم تأثیر خواهد داشت، تصریح کرد: این نوع کمپین‌ها اصولاً متصل به باندهای قدرت و ثروت هستند و احزاب و گروه‌های عاقل و هوشیار اصولگرا دنبال چنین حرکت‌هایی زشت نمی‌روند.
هر زمان فضای سیاسی شلوغ شد، شک نکنید گروهی در حال دزدی هستند/ اصولگرایان عاقل دنبال کمپین «پشیمانم» نمی‌روند
رویداد۲۴حسن بیادی فعال سیاسی اصولگرا در این خصوص که راه افتادن کمپین‌هایی مانند «پشیمانم» در شرایط کنونی توسط اصولگرایان بین مردم تأثیر خواهد داشت، تصریح کرد: این نوع کمپین‌ها اصولاً متصل به باندهای قدرت و ثروت هستند و احزاب و گروه‌های عاقل و هوشیار اصولگرا دنبال چنین حرکت‌هایی زشت نمی‌روند.

حسن روحانی ازجمله روسای جمهور در کشور است که در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خود بارأی بالاتری نسبت به دور اول پیروز میدان شد و در این مسیر اصلاح‌طلبان تمام‌قد از او به حمایت پرداختند. اصولگرایان نیز که هنوز ضربه شکست سخت خود در این رقابت را به فراموشی نسپرده‌اند، هیچ فرصتی را برای نمایش نارضایتی در بین مردم از دست نمی‌دهند حتی در این مسیر منافع ملی را نادیده می‌گیرند و با دروغ برخی از کمپین‌ها را به رقیب نسبت می‌دهند.

در این میان باوجودآنکه اصلاح‌طلبان تأکید دارند تا 1400 از روحانی حمایت خواهند کرد و از انتخاب خود در خصوص ریاست جمهوری پشیمان نیستند، اخیراً کمپینی تحت عنوان «از رأی به روحانی پشیمانم» راه افتاده که اصولگرایان اصرار دارند آن را به اصلاح‌طلبان نسبت دهند. در این کمپین امضا برخی از سلبریتی هایی دیده می‌شود که در روزها تبلیغات انتخاباتی بسیار مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی و نوشتن نام حسن روحانی تشویق کرده بودند.

البته برخی از این سلبریتی ها حضور در کمپین فوق را تکذیب کردند، اما سؤالی که در این رابطه پیش می‌آید این است که به کدام دلیل راه افتادن این کمپین سبب ذوق‌زدگی اصولگرایان شده است؟ محمد مهاجری، روزنامه نگارو فعال اصولگرا در صفحه توییتر خود آورده است: «اگر همه اصلاح‌طلب‌ها از رأی به روحانی پشیمان شوند، حتی یک نفرشان نمی‌آید سمت ما اصولگراها. در تنور پشیمانم از روحانی، نانی پخته نمی‌شود، برای ما اصولگراها. بجای اینکه رقیبمان را سر لج بیندازیم و 92 و 96 را تکرار کنند، برویم سراغ تدبیر عاقلانه.»

حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگراى مستقل در گفت‌وگو با رویداد۲۴ درباره دلیل ذوق‌زدگی رسانه‌های اصولگرا از راه افتادن «کمپین از رأی به روحانی پشیمان شدم» گفت: در بین بعضی گروه‌های اپوزیسیون كشور ما يك رسم ناميمونی وجود دارد که ضعف‌های دیده‌شده را پررنگ‌تر می‌کنند که ازنظر عرف سیاسی و اخلاقی این رفتار ناپسند و صحیح نیست و در آموزه‌های دینی ما هم اشاره‌شده که باید نیمه‌پر لیوان را دید اگر ضعف‌ها را می‌بینید بهتراست که قوت‌ها را هم ذکر کنید.

وی دراین‌باره ابراز کرد: دولت‌ها دارای نقاط ضعف و قوت هستند و همان اندازه که نقاط ضعف او مطرح می‌شود نیاز است تا نقاط قوت هم موردنظر قرار گیرد. دولت آقای روحانی، دولت جمهوری اسلامی محسوب می‌شود خارجی نیست و نماینده دشمن نظام و کشور هم به‌حساب نمی‌آید و برآمده از رای مردم کشور ایران‌زمین است و باید به آرا مردم احترام گذاشت.

این فعال سیاسی اصولگرای مستقل یادآور شد: بدون شک در فضای سیاسی تمام دوستان دارای نقطه‌ضعف بودند، آقای روحانی هم از این قاعده مستثنا نبوده و نخواهد بود و آنچه منجر به تفاوت در بین دولت‌ها می‌شود، درصد موفقیت یا عدم توفیق در اجرای برنامه کاری آن‌ها است که باید همه را باهم در نظر گرفت.

بیادی در این خصوص که راه افتادن چنین کمپین‌هایی در شرایط کنونی توسط اصولگرایان بین مردم تأثیر خواهد داشت، تصریح کرد: این نوع کمپین‌ها اصولاً متصل به باندهای قدرت و ثروت هستند و احزاب و گروه‌های عاقل و هوشیار اصولگرا دنبال چنین حرکت‌هایی زشت نمی‌روند.

وی در این رابطه که کمپین فوق علیرغم گفته اصولگرایان، اصلاح‌طلبان را هم به‌صورت غیرعلنی دربرمی گرفت، اظهار داشت: در بین آن‌ها هم این باندها نفوذ دارند و اصلاح‌طلب و اصولگرا برای آن‌ها تفاوتی نمی‌کند زیرا صرفاً برای منافع خود دست به این کارها می‌زنند. این گروه‌ها به دنبال آرامش برای کشور و فضای سیاسی آن نیستند زیرا برد و منافع کلان و نامشروع آن‌ها در تشنج و اختلاف بین مسئولان است و سودشان در آشفتگی بازار گنجانده‌شده است.

این فعال سیاسی اصولگرای مستقل ابراز کرد: هر زمان شلوغی در فضای سیاسی را مشاهده کردید، شک نکنید که گروهی در حال دزدی هستند، بنابراین اصولگرایان عاقل دست به چنین کارهایی (راه‌اندازی کمپین از رأی به روحانی پشیمان شدم) نمی‌زنند.

بیادی در رابطه بااینکه رسانه‌های اصولگرایی که به مسئله کمپین فوق دامن زدند، توضیح داد: باندها در همه‌جا نفوذ دارند. وقتی بحث پول در میان باشد توانایی خرید خبرگزاری را هم دارند. بین رسانه‌ها تفاوتی وجود ندارد زیرا صاحبان رسانه برای تأمین و کسری بودجه خود دارای وابستگی‌هایی هستند و دلیل آن‌هم این است که رسانه در کشور به‌صورت خصوصی کامل اداره نمی‌شوند و نوعاً از استقلال لازم برخوردار نیستند، بنابراین نوعاً این نوع رسانه‌ها پول می‌گیرند تا منویات سازمان‌های وابسته به باندهای قدرت و ثروت را منتشر سازند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
0
دزدتر وطن فروش تر کثیف تر از اسهال طلبان نداریم
لطفاً خفه شو
در ضمن نه اسهال طلب فتنه گرم نه اصول گرا
ولی کثیف تر از اسهال طلبا نداریم
پس مجدداً خفه شو
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان