تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۶
علی‌اکبر استاد اسدی:

پرسپولیس در لیگ‌برتر و استقلال در جام‌حذفی شانس اول قهرمانی هستند

این‌طور که از نتایج لیگ برمی‌آید پرسپولیس می‌تواند برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود زیرا اسکلت تیم قهرمان فصل گذشته حفظ شده و امسال هم بازیکنان خوبی را در اختیار گرفتند. از طرفی استقلال هم با شفر خوب نتیجه می‌گیرد و اگر از بازی سخت آبادان سربلند بیرون بیاید شانس اول قهرمانی در جام حذفی است.
رویداد۲۴- علی‌اکبر استاد اسدی بازیکن دهه هفتاد تیم ملی فوتبال ایران راجع به بازی پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی از بازیکنان خوبی بهره می‌برد اما امسال نتوانسته آن‌طور که باید و شاید نتیجه لازم را بگیرد. من فکر می‌کنم به مرور زمان شرایط تراکتور از این چیزی که شاهد آنیم بهتر شود. تراکتورسازی معمولا در استادیوم آزادی بازی‌های قابل قبولی را جلوی پرسپولیس و استقلال به نمایش می‌گذارد ولی امسال نتوانست مقابل شاگردان برانکو فرصت‌های خطرناکی را خلق کند.

تراکتورسازی سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر را دارد و هوادارانش انتظار دارند که بالاخره تیم محبوبشان قهرمان لیگ برتر شوند و من معتقدم این اتفاق مهم در صورتی به وقوع می‌پیوندد که مدیران تراکتور یک مربی باسابقه خارجی را به کار بگیرند. البته باید از زحمات گل محمدی هم تشکر کرد و اینکه امروز این تیم تبریزی در نتیجه‌گیری ناکام شده بخشی ریشه در مسائلی دارد که از اختیار آقا یحیی خارج است.

استاد اسدی در رابطه با اینکه تراکتورسازی در پایان لیگ چه رتبه‌ای را می‌تواند به خود اختصاص دهد افزود: با شرایط فعلی و در بهترین حالت تراکتورسازی می‌تواند رتبه پنجم یا ششم را به خود اختصاص دهد.

مدافع سابق تیم ملی در ادامه گفت: این‌طور که از نتایج لیگ برمی‌آید پرسپولیس می‌تواند برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود زیرا اسکلت تیم قهرمان فصل گذشته حفظ شده و امسال هم بازیکنان خوبی را در اختیار گرفتند. از طرفی استقلال هم با شفر خوب نتیجه می‌گیرد و اگر از بازی سخت آبادان سربلند بیرون بیاید شانس اول قهرمانی در جام حذفی است.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان