تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۳۰ دی ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتصاب مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و بیمه اجتماعی روستایان و کشاوزران و عشایر

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: به پیشنهاد دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی مهندس «جمشید تقی‌زاده» به‌عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و دکتر «محمدرضا واعظ مهدوی» به‌عنوان مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر منصوب شدند.

رویداد۲۴-مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: به پیشنهاد دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی مهندس «جمشید تقی‌زاده» به‌عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و دکتر «محمدرضا واعظ مهدوی» به‌عنوان مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر منصوب شدند.روزبه کردونی خاطرنشان کرد: دکتر «علی عرب مازار» به‌عنوان رئیس هیأت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین «سید علیرضا سیاسی راد» نیز به‌عنوان عضو هیأت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شدند.
وی افزود: مهندس تقی‌زاده در سوابق اجرایی خود ریاست هیأت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، شهردار تبریز، معاونت اشتغال و سرمایه‌گذاری رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی، (دردوره ریاست مهندس مهرعلی زاده) را برعهده داشته است.
رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآورشد: دکتر واعظ مهدوی نیز مسئولیت‌های متعددی از جمله معاونت توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، معاونت سیاستگذاری و برنامه‌ریزی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی، عضویت در شورای سیاستگذاری مشارکت‌های اجتماعی در نظام سلامت کشور و... را در طول سال‌های گذشته عهده دار بوده و اکنون به‌عنوان مدیرعامل جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر منصوب شده است.
کردونی اضافه کرد: دکتر عرب مازار اقتصاددان نهادگرا و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه است که پیش از این مشاور دکتر طیب نیا وزیر سابق اقتصاد و دارایی بوده و عمده مطالعات وتحقیقات وی در زمینه برنامه‌ریزی و پژوهش در حوزه‌های بنگاه‌داری بوده است.
وی تصریح کرد: «سید علیرضا سیاسی راد» نیز دارای کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است.
کردونی اضافه کرد: سیاسی راد پیش از این دبیر کل انجمن تولید‌کنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران، عضو کمیته راهبردی معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بوده است و سوابق تحقیقاتی و اجرایی دیگری نیز درکارنامه خود دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0
0
ای بابا!
عجب بساطی داریم تو این وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی!
یا ابوالمشاغل داریم یا مدیرهای پیر و بازنشسته! خود جناب ربیعی که ۷۰ سال شون هست و ناتوان از انجام امور جاری وزارتخانه، ولی گفتند که جز مقامات است و به کارگیری بازنشستگان در چنین مناصبی بلامانع است! حالا از اینکه اصل این حرف چقدر به لحاظ علم مدیریت درست است یا خیر، کاری نداریم ولی دیگه آقای واعظ مهدوی که بازنشسته است و پست شون هم جز مشاغل این چنینی نیست! آخه چرا بازنشستگان را به کار می گیرید؟! مگر قحط الرجال است! خوب شعار استفاده از جوانان و زنان و ... توسط دولت داده می شود اما دریغ از یه ذره اقدام و عمل! خدا وکیلی این افراد مسن در وزارتخانه ای که باید منشا تحول اقتصادی و اشتغال و رفاه باشند؛ چه می توانند انجام بدهند؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
0
احسنت به شرفت. واقعا اوضاع این وزارتخانه ریخته به هم. ما کارکنان هم ناراضی هستیم. همکاران اشتغال و رفاه و ... دست روی دست گذاشتند و همدیگر رو نگاه می کنند. ما هم در وزارتخانه مثل جوانان جامعه بیکاریم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان