آرشیو

زخم بستر چیست و چگونه درمان می‌شود؟

زخم بستر یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات پوستی است و در برخی شرایط می‌تواند مشکلات تهدید کننده زندگی برای بیمار ایجاد کند. در این مطلب درباره زخم بستر و خطرات آن بخوانید.

معرفی بهترین جاذبه‌های گردشگری تهران

شاید برایتان جالب باشد اگر بخواهیم از جاذبه‌های گردشگری شهری بگوییم که مدام در آن زیست می‌کنیم بی‌آن‌که بدانیم تا چه اندازه جاهای تاریخی و دیدنی و شگفت‌انگیز دارد.

هیپنوتیزم تراپی چیست و چگونه عمل می‌کند؟

هیپنوتیزم درمانی تکنیکی است که از هیپنوتیزم برای کمک به درمان علائم خاص اعصاب و روان در آن استفاده می‌شود. گاهی اوقات از این روش تراپی به عنوان بخشی از یک برنامه درمانی برای فوبیا و سایر اختلالات اضطرابی استفاده می‌شود.

مورخ یا تاریخ نگار کیست؟

یکی از سوالاتی که ذهن علاقه‌مندان به تاریخ را درگیر می‌کند این است که مورخ یا تاریخ نگار کیست؟ و بزرگترین مورخان جهان چه کسانی هستند؟

همه چیز درباره کودک ۲ ماهه

اولین ماه‌های چالش برانگیز با نوزاد جدید همین دو ماه اول بعد از تولد نوزاد است. در این مطلب سعی می‌کنیم همه چیز‌هایی که باید درباره یک رشد و پرورش یک کودک دو ماهه بدانید به شما بگوییم.

تفاوت بین سوزش سر دل، رفلاکس اسیدی چیست؟

رفلاکس اسید و بیماری ریفلاکس معده به مری تفاوت‌های مهمی با هم دارند، اما به دلیل احساس یکسانی که از آن‌ها دارید ممکن است آن‌ها را با هم اشتباه بگیرید. سوزش سر دل از علائم این دو حالت است.

رژیم غذایی ضد التهابی چیست و چگونه باید از آن پیروی کرد؟

لتهاب مزمن بسیار مضر است، زیرا به تدریج به سلول ها، بافت‌ها و اندام‌های سالم بدنتان آسیب می‌رساند و یم‌تواند به انواع بیماری‌ها منجر شود. رعایت رژیم غذایی ضدالتهابی در زندگی می‌تواند خیلی از بیماری‌ها را از شما دور کند.

معرفی بهترین فر توکار ایرانی و خارجی

در این مقاله، قصد داریم به بررسی بهترین فرهای توکار خارجی و ایرانی و مشخصات مرتبط با آنها بپردازیم تا با توجه به نیازها و بودجه خود، بتوانید بهترین فر توکار خارجی یا ایرانی را انتخاب نمایید.

بهترین ورزش برای سلامت قلب چیست؟

ورزش منظم به پیشگیری از بیماری قلبی کمک می‌کند. ورزش یکی از بهترین راه‌ها برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی است. در این مطلب به تاثیر ورزش بر سلامت قلب می‌پردازیم.

پرفروش‌ترین لپ تاپ‌ها در ایران کدامند؟

بسیاری از خانواده‌های ایرانی از یکی، دو دهه گذشته، روی به خرید لپ تاپ آوردند تا به واسطه حمل و نقل راحت این کامپیوتر شخصی، بیشتر از این امکان بهره ببرند. در این مطلب ضمن نکاتی برای انتخاب لپ تاپ، شما را با پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های ایران آشنا می‌کنیم.

بهترین یخچال ایرانی چی بخریم؟

در بازار یخچال و فریزر، تنوع برند‌ها بسیار زیاد است. شناخت بهترین مارک یخچال ایرانی می‌تواند کمک کند تا هزینه مصرفی خود را بر روی یک برند مناسب سرمایه‌گذاری کنید. در ادامه، به معرفی بهترین مارک‌های یخچال فریزر می‌پردازیم

غذا‌های مضر برای افراد مبتلا به تری گلیسیرید بالا

تری گلیسیرید از غذا‌هایی مانند کره، روغن ها، گوشت، محصولات لبنی و سایر چربی‌ها به دست می‌آید. بدن بلافاصله از برخی تری گلیسیرید‌ها برای انرژی استفاده می‌کند، در حالی که برخی دیگر را برای استفاده بعدی ذخیره می‌کند. در این مطلب درباره غذا‌های مضر برای افراد مبتلا به تری گلیسیرید بالا بخوانید.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین