تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

بهترین رستوران های مشهد

مشهد شهر پرجمعیتیست و به دلیل وجود حرم امام رضا در آن سالانه میلیون‌ها مسافر و زایر را در خود جای می‌دهد و از آن‌ها پذیرایی می‌کند.

بهترین رستوران‌های مشهد

رویداد۲۴ نازآفرین جمشیدی: مشهد ضمن این‌که خود شهر پرجمعیتیست و بیش‌از ۵ میلیون تن را در خود جای داده است و در آن اقامت دارند سالانه شاهد میزبانی میلیون‌ها مسافر و زایر از سرتاسر دنیاست.

همین جمعیت زیاد مسافر سبب شده است در این شهر انواع و اقسام رستوران‌ها راه‌اندازی شود تا بتواند نیاز‌های افراد با هرگونه سلیقه‌ای را برطرف کند.

به گزارش رویداد۲۴ اگر می‌خواهید به مشهد سفر کنید این مطلب را از دست ندهید. در این نوشته می‌خواهیم بهترین رستوران‌های این شهر زیارتی- سیاحتی را به شما معرفی کنیم تا با خیال آسوده از این فهرست برای پیداکردن رستوران مورد علاقه‌تان بهره‌مند شوید.

بهترین رستوران‌های مشهد

رستوران ارم شاندیز

یکی از بهترین رستوران‌هایی که در مشهد قرار دارد رستوران رستوران ارم شاندیز را شاید بتوان یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های مشهد دانست که سه بخش رستوران سنتی، فضای باز و بخش VIP دارد.

همان‌گونه‌که می‌دانید مشهد است و شیشلیک و آن‌گونه‌که شیشلیک‌خور‌های حرفه‌ای مشهد می‌گویند می‌توانید بهترین شیشلیک و کباب عمرتان را در این رستوران میل کنید.

پس اگر به مشهد سفر کردید این رستوران را از قلم نیندازید.

بهترین رستوران‌های مشهد

رستوران پسران کریم

اگر هوس چلو ماهیچه کرده‌اید آن را هیچ جا جز رستوران پسران کریم نخورید.اگرچه این رستوران غذا‌های خوش‌مزه دیگری هم در منوی خود دارد، اما چلوماهیچه آن شهرتی به وسعت جهان دارد.

این رستوران هم‌‎چنین دو شعبه دارد که کار را برای کسانی‌که می‌خواهند به آن‌جا بروند آسان‌تر کرده است.

کترینگ رزا محمد ریخته گرزاده و پسران

کترینگ رزا شاید رستورانی تازه و نو باشد، اما سرآشپز آن بسیار قدیمیست. حاج محمد ریخته گرزاده از قدیمی‌ترین آشپز‌ها و صاحب کترینگ‌های مشهد است.


بیشتر بخوانید: بهترین جاذبه‌های گردشگری مشهد


رستوران معین درباری

اگر می‌خواهید به زیباترین رستوران مشهد بروید و از غذا‌های باکیفیتش لذت ببرید رستوران معین درباری همان رستوران است.

رستوران معین درباری بیش‌از یک سده است که در مشهد است بنابراین جزو قدیمی‌ترین رستوران‌های این شهر است و تمام این سال‌ها توانسته است در میان مردم اعتماد به‌وجود آورد و این اعتماد را در درازای این صد سال نگه داشته است و این کار آسانی نیست.

شهرت این رستوران برای کباب‌های مخصوص و البته شیشلیک‌هایش است که می‌گویند بسیار لذیذ و خوش‌مزه است. رستوران معین درباری هم‌چنین فضای بسیار زیبا و دلچسبی دارد و شما صمن صرف غذا می‌توانید از این فضا هم لذت ببرید.

بهترین رستوران‌های مشهد

رستوران‌های ترنم

رستوران ترنم در هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد قرار دارد و شما می‌توانید بدون این‌که در این هتل اقامت داشته باشید برای ناهار و شام به این رستوران بروید و از غذا‌های فوق‌العاده خوش‌مزه‌اش استفاده کنید.

رستوران باباقدرت

اگر به‌دنبال رستورانی با فضایی بسیار قدیمی و سنتی و بسیار زیبا هستید رستوران باباقدرت همان چیزیست که خواسته‌تان را برآورده می‌‎کند.

رستوران باباقدرت در قلب یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های مشهد ساخته شده است. این ساختمان بیش از دو سده قدمت دارد و به دوران قاجار باز می‌گردد.

ساختمان رستوران باباقدرت امروزه به‌صورت رستوران، چایخانه سنتی و بازارچه سنتی در دسترس مردم قرار دارد و در این مدت به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌های مشهد مشهور شده است.

بهترین رستوران‌های مشهد

رستوران کلبه

اگر به مشهد سفر کرده‌اید، اما زیاد اهل خوردن گوشت قرمز و غذا‌های سنتی نیستید رستوران کلبه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این رستوران ادعای درست‌کردن غذا‌های سالم دارد بنابراین در منوی غذایی‌اش غذا‌هایی با گوشت قرمز را کم‌تر می‌بینید ضمن این‌که این رستوران از روغن کمی در غذاهایش استفاده می‌کند.

اگر به‌دنبال میل‌کردن یک غذای سالم و بین‌المللی در مشهد هستید رستوران کلبه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رستوران سنتی اعیونی

اگر در مشهد هوس دیزی کرده‌اید رستوران اعیونی را برای میل‌کردن آن انتخاب کنید.

رستوران سنتی اعیونی در محله رضاشهر مشهد واقع شده است و در آن انواع غذا‌های ایرانی و دیزی سرو می‌شود. در این رستوران غذا‌ها از نظر کیفیت و کمیت عالی هستند و محیط زیبا و کارکنان مجرب آن تجربه‌ی خوبی برای شما رقم می‌زنند.

خوش‌مزه‌ترین دیزی مشهد را در این رستوران می‌توانید آزمایش کنید.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
پیشخوان