آرشیو

رحیم پور ازغدی: مسئولی آرزوی دیدار با رئیس جمهور آمریکا در دستشویی سازمان ملل را داشت / اول اسمش «ر» بود

حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک سخنرانی گفت: پس از انقلاب مسئولی در ایران داشتیم که آرزو داشت در راهرو دستشویی سازمان ملل با رئیس جمهور آمریکا دست بدهد، اول اسمش «ر» بود!

دیپورت احمدی نژاد از دوبی دروغ است، بلیت برگشت مشخص بود/ اطلاعات سپاه با امارات هماهنگ کرده بود (فیلم)

احمد علیرضا بیگی که یکی از همراهان محمود احمدی نژاد در سفر به دوبی بوده، اتفاقاتی که در جریان سفر رخ داده را برای رویداد۲۴ تعریف کرده و می‌گوید: اطلاعات سپاه با امارات هماهنگی داشت.

اولین تیم ترور فخری زاده سال ۸۷ به ایران آمد/ نیروهای امنیتی مورد حمایت صالحی در سازمان انرژی اتمی به هیچکس پاسخگو نیستند (فیلم)

فریدون عباسی رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی دلایل تروهای دانشمندان هسته‌ای همچون محسن فخری زاده و مجید شهریاری و رضایی نژاد را بررسی کرده و باگ‌های امنیتی ایران در این زمینه پرداخته است. او می‌گوید گروهی که پیمانکاران امنیتی را انتخاب می‌کنند توسط صالحی انتخاب شده‌اند و باید پاسخگو باشند.

مزد پوشش/ علیرضا زاکانی چگونه شهردار تهران شد؟ (فیلم)

علیرضا زاکانی در فرآیندی عجیب به شهرداری تهران رسید و با آنکه بر اساس قانون شرایط تصددی شهرداری را ندارد اما قرار است قانون به خاطر انتخاب شهردار تهران تغییر کند! این یعنی مزایای کاندیدا‌های پوششی در ایران بیش از آن چیزی است که تصور می‌کنید.

صیانت از فضای مجازی ؛ نام محترمانه‌ای برای فیلترینگ (فیلم)

طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی طرح جدیدی است که به نام صیانت از منافع مردم قرار است محدودیت‌هایی در حوزه فضای مجازی ایجاد کند و به نوعی نام محترمانه‌ای برای فیلترینگ است. در این ویدئو ببینید اگر چنین طرحی تصویب شود، چه خواهد شد.

از عیسی شریفی به جز تلاش چیزی ندیدیم/ قالیباف شرافت داشت که نگذاشت کارمندان شهرداری حقوق پایین بگیرند +فیلم

سیدجعفر تشکری هاشمی معاون سابق شهرداری تهران و منتخب شورای شهر ششم تهران درباره ابهامات دوران مدیریت قالیباف توضیح داده و می‌گوید شورای شهر پنجم با سیاسی‌کاری دستاوردهای قالیباف را نادیده گرفته است.

تاریخ انتخابات در جمهوری اسلامی ایران؛ از ۱۳۵۸ تا ۱۴۰۰ (فیلم)

تاریخ برگزاری انتخابات در ایران بعد از انقلاب ۱۳۵۷ تاریخ پر فراز و نشیبی بوده است؛ تاریخی پر اتفاقات خاص و گاه پیچیده. رویداد ۲۴ در این فیلم روایت کرده که در عمر ۴۲ ساله جمهوری اسلامی تا کنون چگونه انتخابات برگزار شده است.

دولت پای مردم نایستاد، توقع داشتید پشت شهرداری بایستد؟/ اگر روزی موضع قالیباف تغییر کند، تمام پرونده‌هایش را بررسی می‌کنند

محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران با اشاره به تخلفات شهرداری تهران می‌گوید: اگر روزی موضع قالیباف تغییر کند، تمام آن پرونده‌ها را روی می‌آوردند و به آن رسیدگی می‌کنند اما الان چون همسو هستند، کاری ندارند.

شهرداری در دوران قالیباف امپراتوری پول‌پاشی راه انداخته بود/ اگر دستمان بسته نبود، شهردار دیگری انتخاب می‌کردیم

محمد سالاری عضو شورای شهر تهران می‌گوید: اگر مشکل تایید صلاحیت نداشتیم، شهردار دیگری انتخاب می‌کردیم. البته درباره دو شهردار هم در اختیار ما نبود و کنار رفتن آقای نجفی و افشانی از قدرت ما خارج بود.

یک روز هم در عمرم آموزش نظامی ندیدم/ زندگی فرماندهان سپاه دست حفاظت اطلاعات است

رستم قاسمی وزیر نفت دولت احمدی نژاد و وزیر راه و شهرسازی دولت ابراهیم رئیسی در تاریخ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ و در جریان انتخابات ریاست جمهوری آن سال، مصاحبه‌ای با رویداد۲۴ کرده که امروز به مناسب درگذشت وی، آن را بازنشر کرده‌ایم.
پربازدید ها