آرشیو

سردار گاف‌های سیاسی/ چرا محسن رضایی می‌خواهد تحریم‌ها یکسال دیگر برداشته شوند؟ (فیلم)

محسن رضایی توییت زده بود که اگر آمریکا یکسال دیگر تحریم‌ها را بردارد، ایران حاضر به مذاکره است. این اظهار نظر واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. رویداد۲۴ در این فیلم اظهارنظر‌های عجیب محسن رضایی را بررسی کرده است.

موزیک ویدئوی ساسی مانکن باعث فیلترینگ اینستاگرام می‌شود؟ (فیلم)

پس از انتشار موزیک ویدئوی جدید ساسی مانکن و الکسیس تگزاس زمزمه‌های فیلترینگ اینستاگرام شدت گرفته و هشتگ ساسی جهرمی ساخته شده است. اما آیا فیلترینگ مشکل را حل می‌کند؟ این ویدئو را ببینید را بدانید در پشت پرده چه می‌گذرد؟

سی سخت یک‌هفته بعد از زلزله / سرنوشت کرمانشاه در انتظار زلزله زدگان سی‌سخت (فیلم)

زلزله سی سخت مصدومان بسیاری بر جای گذشت و با وجود اینکه بیش از یک هفته از وقوع زلزله می‌گذرد، همچنان در امدادرسانی به مردم مشلات زیادی وجود دارد. رویداد۲۴ در این فیلم وضعیت مردم زلزله زده سی سخت را بررسی کرده است.

کودتای ۳ اسفند رضاخان در ایران/ سلسله قاجاریه چگونه منقرض شد؟ (فیلم)

کودتای سوم اسفند رضا خان علیه حکومت قاجار به پایان سلسله قاجاریه انجامید و در نهایت رضاشاه پهلوی در سال ۱۳۰۴ تاجگذاری کرد و پادشاه ایران شد. رویداد ۲۴ در این فیلم وقایعی که به کودتای ۳ اسفند ختم شد را بررسی کرده است.

دلیل خاموشی‌های اخیر و قطعی برق کشور چیست؟ (فیلم)

قطعی برق در چند نقطه ایران اتفاق افتاده و گفته شده این موضوع باز هم اتفاق خواهد افتاد. این در حالی است که کی دلیل آن را نمی‌داند و مسئولان تنها مردم را مقصر ماجرا می‌دانند و می‌گویند مصرف برق خانگی بالا بوده است.

روایت ۵ ساله از آنچه بر کارگران هفت تپه گذشت؟ (فیلم)

رای بدوی هیات داوری برای بررسی وضعیت مالکیت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه صادر شده و نمایندگان کارگری این شرکت نگرانی خود را از آن اعلام کرده‌اند. رویداد۲۴ از این گزارش ویدئویی آنچه بر کارگران هفت تپه گذشته را روایت کرده است.

اصلاح قانون انتخابات یا انحصار در انتخاب؟ (فیلم)

مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح قانون انتخابات را تصویب کرده است. هرچند این طرح راه را برای ورود چند کاندیدای خاص هموار می‌کند، اما همچنان پس از این قانون، اختیارات شورای نگهبان همچنان باقی است و کمکی به کاهش اختیارات گسترده شورای نگهبان در نظارت استصوابی نخواهد کرد.

قصه تلخ بیابان‌های شهر ری (فیلم)

رویداد۲۴ گزارشی از خانواده حاشیه‌نشینی در بیابان‌های شهر ری تهیه کرده که در بدترین امکانات وشرایط زندگی می‌کنند. تنها کمک دولت به این خانواده لوح تقدیر از سوی رئیس‌جمهور برای «عزاداری خوبی» بوده که در یکی از مناسبت‌ها برگزار کرده‌اند.

جدال بر سر املاک نجومی شهرداری تهران (فیلم)

اختلافات بر سر املاک نجومی شهرداری تهران بالا گرفته و در آخرین اتفاق پیروز حناچی خبر داده حدود ۶ هزار متر زمین از قالیباف و همسرش پس گرفته شده است. مشاور قالیباف خبر داده قرار است از پیروز حناچی شکایت خواهد کرد. رویداد۲۴ در این ویدئو ماجرای املاک نجومی وابعاد گسترده آن را بازخوانی کرده است.

۱۶ آذر چگونه روز دانشجو شد؟ (فیلم)

۱۶ آذر به مناسبت شهادت احمد قندچی عضو جبهه ملی، مصطفی بزرگ‌نیا و مهدی شریعت رضوی اعضای سازمان جوانان حزب توده روز دانشجو نامیده شده و از سال ۱۳۳۲ تا کنون به نمادی برای مبارزه با استبداد و نابرابری تبدیل شده است.

آنی ور آنی تایم !/ مجلس یازدهم با خروج از پروتکل الحاقی به دنبال چیست؟ (فیلم)

پس از ترور محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع ایران، ابتدا تجمعاتی علیه برجام انجام شد و سپس موضوع خروج از پروتکل الحاقی مطرح شد. برخی منتقدان دولت حتی موضوع خروج ایران از برجام را مطرح کردند. رویداد۲۴ در این ویدئو بررسی کرده که جریان محافظه‌کار با تلاش برای لغو توافق هسته‌ای به دنبال چیست.

دیگو آرماندو مارادونا ؛ از کودکی تا مرگ (فیلم)

دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین ۳۰ اکتبر ۱۹۶۰ در محله‌ای فقیرنشین در بوئنوس‌آیرس آرژانتین به دنیا آمد و ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ بر اثر حمله قلبی درگذشت. فیلمی درباره زندگی این اسطوره جاودان ورزش را در ادامه ببینید.

از زندگی و سابقه جو بایدن چه می‌دانید؟ (فیلم)

جو بایدن روز هفتم دسامبر 2020 به عنوان چهل و ششمین رییس جمهور آمریکا انتخاب شد. در این ویدئو، به جزییاتی از زندگی و فعالیت سیاسی جو بایدن پرداخته شده که قابل توجه است. بیوگرافی جو بایدن از تولد تا امروز را در این فیلم ببینید.
پربازدید ها